پیش فروش Huawei Mate 20 Lite در اروپا آغاز شد.

شنبه 10 شهریور 1397
موبايل
هنوز هوآوی از Mate 20 Lite رونمایی نکرده اما این امر مانع پیش فروش این محصول نخواهد شد
بنا به گزارشات، از همین حالا امکان پیش خرید Huawei Mate 20 Lite در کشور های لهستان و آلمان وجود دارد و تاریخ ارسال آن هم هجدهم شهریور ماه اعلام شده است.
وبسایت آلمانی هیچ اطلاعاتی در اختیار مشتریان قرار نداده و تنها قیمت 435 یورویی آن را اعلام کرده است. در کشور لهستان اما، قیمت این اسمارت فون 370 یورو اعلام شده و به همراه گوشی یک ترازوی هوشمند مدل AH100 نیز به مشتریان تقدیم خواهد شد. Mate 20 Lite های پیش فروش شده در این کشور، دوسیمکارته و در رنگ های آبی و مشکی خواهند بود.

این اولین باری نیست که اسمارت فونی از هوآوی قبل از رونمایی رسمی، در کشور لهستان پیش فروش میشود، چرا که شهروندان لهستانی قبل از معرفی رسمی Huawei P20 Lite هم امکان پیش خرید اینترنتی این محصول را داشتند.

میان رده جدید هوآوی نمایشگری 6.3 اینچی از نوع IPS LCD با رزولیشن 1080 x 2340 و بریدگی نمایشگر خواهد داشت. یک چیپست کایرین 710 به همراه 6 گیگابایت رم هم اطلاعات را پردازش خواهد کرد و باتری آن هم 3650 میلی آمپر ساعت گنجایش خواهد داشت.
Huawei Mate 20 Lite یک ویژگی هیجان انگیز دارد و آن استفاده از چهار لنز دوربین است. دو لنز 20 و 2 مگاپیکسلی در بدنه پشتی و دو لنز 24 و 2 مگاپیکسلی در بریدگی نمایشگر جلوی اسمارت فون، خیال کاربران را از ثبت تصاویر با کیفیت راحت خواهد کرد

مشاهده قیمت به روز انواع گوشی موبایل در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد پیش فروش Huawei Mate 20 Lite در اروپا آغاز شد.


* الزامی
* الزامی