مراسم رونمایی از Galaxy Note9 هجدهم مرداد خواهد بود

پنج‌شنبه 7 تیر 1397
موبايل
ساعاتی پیش شرکت سامسونگ، دعوت نامه هایی را ارسال کرد که تاریخ آن هجدهم مرداد و مکان مراسم شهر نیویورک خواهد بود
همچنین اعلام شده است که ستاره این مراسم Galaxy Note9 خواهد بود.

کارشناسان حوضه فناوری معتقدند تنها تغییر طراحی این محصول نسبت به Galaxy Note8 تغییر مکان اسکنر اثر انگشت به زیر دوربین خواهد بود تا از کثیف شدن تصادفی لنز های دوربین که در نسل قبلی اعتراض کاربران را برانگیخته بود، جلوگیری شود.
Galaxy Note9 احتمالا همانند مدل های قبلی با دو نوع پردازنده عرضه خواهد شد، یکی اکزینوس 9810 که در برخی نقاط جهان عرضه میشود و دیگری اسنپدراگون 845 است که گلکسی های سایر نقاط جهان از این پردازنده استفاده خواهد کرد. همچنین شایعاتی مبنی بر عرضه مدلی با 512 گیگابایت حافظه داخلی منتشر شده است اما مدل های 64، 128 و 256 گیگابایتی حتمی خواهد بود و همچنین حافظه رم هم حداقل 6 گیگابایت گزارش شده است.
به گفته برخی کارشناسان عکسی که در دعوت نامه درج شده، دکمه مخصوص قلم S Pen خواهد بود که قابلیت های جدیدی به آن اضافه میکند. برخی از طرفداران اسمارت فون های سری نوت احتمالاً از این قابلیت خوشحال خواهند شد چرا که مدتی است ویژگی جدیدی در گلکسی نوت های سامسونگ اضافه نشده و طراحی آن کمی خسته کننده شده بود.
به هر حال تا اطمینان از درستی شایعات پیرامون این اسمارت فون باید کمی صبر کنیم تا در مراسم پیش رو به طور رسمی از پرچمدار بعدی این غول کره ای رونمایی شود.


لیست قیمت آنلاین و به روز گوشی های سامسونگ

نظرات کاربران در مورد مراسم رونمایی از Galaxy Note9 هجدهم مرداد خواهد بود


محمد
1397/04/18 12:39

سلام. من گلکسی نت۸ رو حدود ۹ ماه است که خریدم،سوال من در خصوص قیمت احتمالی گلکسی نت۹ است،البته ناگفته نماند که از طرفدارهای پرو پا قرص سری نت هستم و هر سری نت های پیشین رو خریدم قبلا...میخواستم ببینم اگر بخواهم نت۹ رو سفارش بدم کی میتونم واسه فروش به موقع نت۸ اقدام کنم که افت قیمت پیدا نکنه در واقع بتونم به موقع بفروشمش و اقدام به خرید نت۹ کنم.خواهشا اگه میشه من و راهنمایی کنید. ممنون.


* الزامی
* الزامی