گلکسی نوت 9 سامسونگ در اولین بنچمارک خودنمایی کرد

شنبه 12 اسفند 1396
موبايل
هنوز چند روزی از رونمایی گوشی های جدید گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ نمی گذرد که محصول جدید سری نوت این شرکت، از دل فضای مجازی سربرآورد
این دستگاه که چیزی نیست جز گوشی  گلکسی نوت 9، به تازگی در بنچمارک HTML5test رویت شد و این یعنی مهندسان سامسونگ از هم اکنون کار خود را برای تولید این پرچمدار آغاز کرده اند. بر اساس آنچه که در این بنچمارک آمده، گلکسی نوت 9 از نمایشگر اینفینیتی دیسپلی برخوردار خواهد شد و نسبت ابعاد آن نیز برابر با 18:9 عنوان شده است.
از دیگر اطلاعات ارائه شده در این بنچمارک می توان به برخوداری از سیستم عامل اندورید 8 اوریو اشاره کرد که در حال حاضر، جدیدترین نسخه از پلتفرم اندروید به حساب می آید. این دستگاه با شماره مدل SM-N960 در این بنچمارک آمده و از آنجایی که شماره مدل گلکسی نوت 8، برابر با SM-950 بود، احتمالا این دستگاه همان گلکسی نوت 8 مورد انتظار خواهد بود.
چندی پیش نیز اطلاعاتی از این گوشی در فضای وب منتشر شد که بر اساس آن، گلکسی نوت 9 احتمالا به سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر مجهز خواهد بود  که البته باید منتظر ماند و دید که تا چه اندازه این اطلاعات به واقعیت تبدیل خواهند شد. 

نظرات کاربران در مورد گلکسی نوت 9 سامسونگ در اولین بنچمارک خودنمایی کرد


* الزامی
* الزامی