با 10 گوشی محبوب هفته ای که گذشت آشنا شوید -هفته سوم

دوشنبه 2 بهمن 1396
موبايل
هفته سوم سال 2018 میلادی نیز به پایان رسید و وب‌سایت معتبر جی اس ام ارنا به رسم سنت همیشگی خود، فهرستی از 10 گوشی محبوب هفته را که از نگاه کاربران انتخاب شده اند، ارائه کرده است

در ادامه قصد داریم تا نگاهی به این 10 اسمارت فون بیاندازیم. با ما همراه باشید.

رده نخست این فهرست همانند هفته گذشته به شرکت شیائومی و گوشی جدید این شرکت یعنی ردمی نوت 5 رسیده است. محصولی با طراحی مدرن و مشخصات فنی قابل قبول که توانسته نگاه علاقمندان زیادی را به خود جلب کند.

دومین گوشی محبوب نیز Mi A1 کمپانی شیائومی لقب گرفت. اسمارت فونی که از اندورید خالص و دوربین دوگانه بهره می برد و با قیمت مناسبی در بازار به فروش می رسد


مشاهده قیمت به روز Mi A1 مدل 32 گیگابایت و مشاهده قیمت به روز Mi A1 مدل 64 گیگابایت



رده سوم نیز نسبت به هفته گذشته بدون تغییر باقی مانده و به شرکت سامسونگ و مدل 2018 گوشی گلکسی A8 رسید. این گوشی اگرچه یک میان رده به حساب می آید اما از طراحی بدون حاشیه و نمایشگر مجهز به نسبت ابعاد 18:9 بهره می برد.
در رده بعدی، گلکسی J7 پرو شرکت سامسونگ ایستاده است. اسمارت فونی با طراحی زیبا و مشخصات فنی راضی کننده که با استقبال قابل توجهی از سوی خریداران همراه شده است.




مشاهد بهترین قیمت Galaxy J7 Pro در بازار ایران


تنها عضو جدیدی که توانسته خود را به فهرست این هفته اضافه کند، گلکسی A8 پلاس 2018 نام دارد. این اسمارت فون همانند مدل A8 امسال، از طراحی بدون حاشیه و سخت افزاری نسبتا پیشرفته برخوردار است.


مشاهده مشخصات A8 2018 پلاس


جایگاه هفتم نیز به شرکت شیائومی و اسمارت فون ردمی 5A رسید. اسمارت فونی با بدنه ای خوش دست و مشخصات فنی پیشرفته که با قیمت مناسبی در بازار به فروش می رسد.


مشاهده قیمت شیائومی رد می 5A



هشتمین گوشی گلکسی نوت 8 نام دارد. پرچمداری که در نیمه دوم سال گذشته رونمایی و عرضه شد و روز به روز بر میزان فروش و تعداد هواداران آن اضافه می شود.

مشاهده قیمت به روز نوت 8 در بازار ایران


گلکسی اس 8 نیز جایگاه نهم را از آن خود کرده است. اسمارت فونی که تقریبا یک سال از ورود آن به بازار می گذرد اما همچنان نزد کاربران محبوب است.

مشاهده قیمت به روز Galaxy S8 در بازار ایران



و بالاخره، رتبه دهم نیز همانند رتبه یکم به شرکت شیائومی و این بار گوشی ردمی نوت 4 رسید. این گوشی خوش قیمت از مشخصات فنی قابل قبولی بهره می برد و توانسته فروش موفقی را در بسیاری از بازارهای جهانی تجربه کند.

نظرات کاربران در مورد با 10 گوشی محبوب هفته ای که گذشت آشنا شوید -هفته سوم


* الزامی
* الزامی