کمپانی هارمن- Harman اخیرا و در جریان نمایشگاه CES 2018 از Moodroof پرده برداشت

شنبه 23 دی 1396
خودرو
کمپانی هارمن (Harman) یکی از زیرمجموعه های کمپانی بزرگ سامسونگ از نمایشگر بزرگی که بر روی سقف داخلی خودرو تعبیه شده است پرده برداشت
این طرح مفهومی که احتمالا بر روی خودروهای بدون راننده نسل جدید استفاده خواهد شد، ایده جدید هارمن برای افزایش لذت رانندگی در چنین خودروهایی خواهد بود و این نمایشگر نیز به عنوان بخش کوچکی از سیستم سرگرمی Moodspace این شرکت خواهد بود. به اعتقاد این شرکت، خودروسازان اخیرا توجه ویژه ای را بر روی فضای داخلی خودروها به عنوان محلی برای تمرکز و آرامش، معطوف کرده اند و از این رو، Moodspace می تواند نقش تعیین کننده ای را در تبدیل کردن محیط داخلی خودرو به فضایی آرامش بخش ایفا کند.
این سیستم قادر است با توجه به برنامه روزانه هر فرد، بهترین موسیقی را برای وی انتخاب و پخش کند. به عنوان مثال، اگر فرد قصد رفتن به یک مهمانی را داشته باشد، سیستم مورد نظر آهنگ مناسبی را که همخوانی زیادی به فضای مهمانی دارد، پخش خواهد کرد. این سقف QLED عجیب، قادر است صداهای طبیعی را پخش کرده و تصاویری خارق العاده را به نمایش درآورد بدین معنی که با نمایش صحنه ای از جنگل، صداهای موجود در این فضا نیز پخش خواهد شد. یا در هنگامی که در ترافیک گیر کرده اید، شنیدن صداها و دیدن صحنه هایی از طبیعت می تواند آرامش خاصی را به سرنشینان القا کند.
هارمن همچنین از یک طرح مفهومی دیگری در نمایشگاه CES رونمایی کرد که می تواند سواری با اوبر را سرگرم کننده‌تر کند. این شرکت با استفاده از اسپیکرهای که از قابلیت تغییر شکل برخوردارند، ایده سرگرمی Configurable را معرفی کرد که به سرنشینان خودرو این امکان را می دهد تاهر کدام به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهند. این سیستم قادر است با اعمال تنظیمات در اکولایزر صوت بنا به درخواست کاربران، تجربه ای کاملا شخصی از گوش دادن به موسیقی را برای هر سرنشین به ارمغان آورد.





نظرات کاربران در مورد کمپانی هارمن- Harman اخیرا و در جریان نمایشگاه CES 2018 از Moodroof پرده برداشت


* الزامی
* الزامی