اپل عرضه هوم پاد خود را به اوایل سال 2018 موکول کرد

یک‌شنبه 28 آبان 1396
گجت ها
هوم پاد که قیمت آن حدود 349 دلار تعیین شده، جزو یکی از محصولات جدید اپل حساب می آید و به نظر می رسد که تا قبل از سال 2018 به دست کاربران نخواهد رسید
طبق آخرین شنیده ها، قرار بود که که هوم پاد کمپانی اپل در ماه آینده میلادی روانه بازار شود اما امروز این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که قادر به عرضه این اسپیکر هوشمند در ماه آینده نخواهد بود.
در بیانیه این شرکت آمده است:"ما به زمان بیشتری نیاز داریم تا بتوانیم این محصول را برای عرضه به کاربران خود آماده کنیم. " این دستگاه که قیمت آن حدود 349 دلار تعیین شده، جزو یکی از محصولات جدید این شرکت به حساب می آید و به نظر می رسد که تا قبل از سال 2018 به دست کاربران نخواهد رسید. این دستگاه به منظور رقابت با اسپیکر هوشمند آمازون اکو طراحی شده و از این رو، از قابلیت های پیشرفته ای بهره می برد.
کاربردهای متنوعی برای هوم پاد عنوان شده که ساده ترین آن، استفاده به عنوان یک اسپیکر و کنترل آن از طریق دستیار دیجیتالی سیری است. همانطور که می دانید، شرکت آمازون دستیار دیجیتالی الکسا را برای اسپیکر اکوی خود توسعه داد، اما رفته رفته این قابلیت در گوشی های هوشمندی همچون اچ تی سی U11، هوآوی میت 9 و قطعه ماژولار موتوماد برای گوشی های سری موتو Z موتورولا مورد استفاده قرار گرفت.
هوم پاد نیز از دستیار دیجیتالی سیری بهره می برد که قادر است دستوراتی از قبیل پخش موزیک، گزارش آخرین اخبار، ارائه نتایج ورزشی، اطلاعات پروازها و غیره را به نمایش درآورد. همچنین، می توان با استفاده از این اسپیکر، دستگاه های هوشمند خانگی را خاموش و یا روشن کرد. این دستگاه به چیپ A10 مجهز شده که برای گوشی آیفون 6 طراحی شده بود.
این اسپیکر به ووفر 4 اینچی، شش میکروفون و آرایشی از شش توییتر مجهز شده است. هوم پاد قادر است بزرگی اتاق را تشخیص دهد و محل قرارگیری خود را شناسایی کند تا از این طریق، صوت در حال پخش را با بهترین کیفیت و بلندی صدایی مناسب پخش کند. گفتنی است اگر از دو هوم پاد در یک اتاق استفاده شود، این دو می توانند از حضور هم باخبر شوند و با ترکیب قابلیت های خود، کارایی و عملکرد خود را ارتقا دهند.
اپل در این رابطه عنوان کرده که هنوز این محصول برای ارائه به مشتریان آماده نیست و از این رو، زمان بیشتری برای توسعه آن نیاز است. احتمالا در ماه های آغازین سال آینده میلادی، شاهد عرضه هوم پاد به بازار خواهیم بود.

نظرات کاربران در مورد اپل عرضه هوم پاد خود را به اوایل سال 2018 موکول کرد


* الزامی
* الزامی