موسسه KGI: بین 2 تا 3 میلیون دستگاه گوشی آیفون X در روز عرضه، موجود خواهد بود

دوشنبه 1 آبان 1396
موبايل
کمپانی اپل، سوم نوامبر را روز عرضه پرچمدار پیشرفته خود یعنی آیفون X اعلام کرده که چیزی حدود دو هفته به این تاریخ باقی ماده است
. اما به نظر می رسد که مشکلات موجود در فرآیند تولید این گوشی، برای این کمپانی دردسرساز خواهد شد چراکه به گفته تحلیلگران، تنها 2 الی 3 میلیون دستگاه آیفون ایکس در تاریخ یاد شده، آماده عرضه خواهد بود.
با توجه استقبال نه چندان راضی کننده کاربران از مدل های آیفون 8، اپل تمامی توجه خود را معطوف این پرچمدار کرده و امیدوار است که بتواند این کاهش فروش را با آیفون X جبران کند. پیشتر، دوربین TrueDepth این گوشی به عنوان یکی از مشکلات اصلی در تولید عنوان شد که البته چندی بعد، شنیده ها از رفع این مشکل حکایت داشتند.
حال مشکل دیگری در تولید آیفون X گزارش شده که مربوط به آنتن این گوشی است. گفته می شود که شرکت Murata که قرار بود تولید این آنتن ها را برعهده بگیرد، نتوانسته آن چنان به انتظار می رفت، نیازهای اپل را تامین کند و از این رو، در تلاش است تا بتواند تولید این ماژول و همچنین تعداد موجودی این گوشی برای عرضه را افزایش دهد.
یکی دیگر از مشکلاتی که سد راه تولید انبوه آیفون X شده، استفاده از بوردهای جداگانه برای سنسورهای تله فوتو و زاویه باز این گوشی است که تولید این بوردها نیز مطابق با انتظارات اپل نبوده است. مرکز KGI معتقد است که تولید آیفون X در ماه نوامبر افزایش خواهد یافت و اپل قادر خواهد بود تا حجم بیشتری از این گوشی را روانه بازار کند. اما با این حال، برآوردهای این شرکت از میزان عرضه اولیه این گوشی از 30 تا 35 میلیون به 25 تا 30 میلیون تقلیل خواهد یافت. گفته می شود که سال 2018 برای اپل، بسیار خوش‌یمن خواهد بود و آیفون X، افزایش فروشی 50 درصدی را تجربه خواهد کرد.

بهترین قیمت انواع آیفون در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد موسسه KGI: بین 2 تا 3 میلیون دستگاه گوشی آیفون X در روز عرضه، موجود خواهد بود


* الزامی
* الزامی