آیا گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به اسنپدراگون 845 مجهز می شوند؟

چهارشنبه 19 مهر 1396
موبايل
بر اساس گزارش یکی از روزنامه نگاران روسی به نام الدار مورتازین، گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ به عنوان اولین مدل های مجهز به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 845 روانه بازار خواهند شد.
وی در توییتی اعلام کرد که پرچمداران سال 2018 سامسونگ برای مدت زمانی نامشخص، تنها گوشی های مجهز به این پردازنده خواهند بود. همانطور که می دانید سامسونگ در اوایل امسال، قراردادی را با شرکت کوالکوم به منظور خرید تمامی تراشه های اسنپدراگون 835 منعقد کرد و گوشی های گلکسی اس ۸ و اس 8 پلاس خود را تحت این پردازنده رونمایی کرد.
نبود این پردازنده قدرتمند در بازار سبب شد تا شرکت ال جی به ناچار از پردازنده ضعیف‌تر اسنپدراگون 821 در پرچمدار امسال خود یعنی G6 استفاده  کند که همین مسئله، تاثیر منفی را بر میزان فروش این گوشی گذاشته است. این روزنامه نگار روسی در ادامه افزود که احتمالا گلکسی اس 9 زودتر از موعد رونمایی خواهد شد. گفتنی است گلکسی اس 8 در ماه مارس امسال و یک روز قبل از آغاز کنگره جهانی موبایل رونمایی شد. البته هنوز زمان دیقیقی برای معرفی این گوشی اعلام نشده و مشخص نیست.
در هر صورت، هنوز چند ماهی به آغاز سال 2018 و رونمایی از نسل جدید گوشی های هوشمند شرکت ها باقی مانده و باید دید که در هفته های آتی، چه اطلاعاتی در این خصوص در فضای وب منتشر خواهد شد.

مشاهده لیست قیمت به روز انواع گوشی سامسونگ در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد آیا گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به اسنپدراگون 845 مجهز می شوند؟


* الزامی
* الزامی