انتشار تصاویری که رنگ‌بندی میت 10 پرو هوآوی را فاش می کنند

دوشنبه 10 مهر 1396
موبايل
هوآوی احتمالا تا قبل از 16 اکتبر از گوشی های سری میت 10 خود رونمایی نخواهد کرد
اما بر اساس آخرین شنیده ها، در این تاریخ شاهد معرفی چهار مدل به نام های میت 10، میت 10 پرو، میت 10 لایت و میت 10 پورشه دیزاین خواهیم بود.
چند روز قبل، تصاویری از میت 10 پرو به همراه برخی مشخصات و قابلیت های منتسب به این گوشی در فضای وب منتشر شد. حال امروز، تصاویری جدیدی از این گوشی توسط وان بلاس، به بیرون درز کرده، که رنگ بندی میت 10 پرو را قبل از رونمایی فاش می کند.
همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می کنید، دوربین دوگانه این گوشی درون نواری با طراحی متفاوت جای گرفته و بدنه این گوشی نیز در دو رنگ، طراحی شده است. گفته می شود که در این گوشی از دوربین دوگانه ای با برند لایکا و مجهز به لنزهای Sumilux-H استفاده خواهد شد و دهانه دیافراگم آن نیز برابر با f/1.6 در نظر گرفته شده تا بتواند عملکرد بهتری را در جذب نور محیط از خود نشان دهد.
میت 10 پرو از نمایشگری تقریبا بدون حاشیه برخوردار خواهد بود. سنسور اثر انگشت این گوشی به قسمت پشتی منتقل شده و گفته می شود که از یک نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل با نسبت ابعاد 18:9 در این گوشی استفاده خواهد شد. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می توان به پردازنده کایرین 970،  رم پایه 4 گیگابایتی و باتری 4000 میلی آمپری اشاره کرد.
طبق گفته هوآوی، میت 10 یک گوشی هوشمند هوشمند نیست، بلکه یک ماشین هوش مصنوعی است که با قابلیت هایی مبتنی بر این فناوری نوظهور، می تواند تجربه متفاوتی از کار با یک اسمارت فون را برای کاربران رقم بزند



نظرات کاربران در مورد انتشار تصاویری که رنگ‌بندی میت 10 پرو هوآوی را فاش می کنند


* الزامی
* الزامی