گلایه برخی کاربران از عدم هماهنگی میان دستبند مایکروسافت Band 2 با اپلیکیشن موبایلی آن

دوشنبه 16 مرداد 1396
گجت ها
به تازگی، برخی از دارندگان دستبند هوشمند مایکروسافت بند ۲ عنوان کرده اند که فرآیند همگام ‍‌سازی میان اپلیکیشن موبایلی این دستبند با دیگر دستگاه های مبتنی بر پلتفرم iOS، اندروید، ویندوزفون و ویندوز ۱۰ به خوبی صورت نمی گیرد.
این مسئله باعث می شود که کاربران نتوانند اطلاعات گردآوری شده از طریق این دستبند را بر روی اپلیکشین موبایلی خود در دستگاه های نصب شده، مشاهده کنند به طوری که زمانی که فرد برای دریافت اطلاعات اقدام می کند، با پیغام خطایی مبنی بر بروز مشکل در ارتباط مواجه می شود که گفته می شود این مسئله به سرورهای مایکروسافت برمی گردد.
بر اساس گزارشی که امروز توسط منابع خبری آلمانی منتشر شده، کمپانی مایکروسافت از این مسئله باخبر است و تمامی تلاش خود را برای رفع این مشکل در سریع ترین زمان ممکن به کار بسته است. برای آن دسته از کاربران که آشنایی چندانی با دستبند هوشمند بند ۲ کمپانی مایکروسافت ندارند باید بگوییم که این دستبند از ویژگی هایی همچون سنسور ضربان قلب، محاسبه کننده میزان کالری مصرفی، بررسی وضعیت خواب، ردیابی فعالیت های ورزشی همچون دویدن، سازگاری با انواع دستگاه با پلتفرم هایی همچون ویندوزفون، اندروید  و iOS و مواردی از این قبیل بهره می برد

قیمت به روز انواع دست بندهای هوشمند را اینجا ببینید

نظرات کاربران در مورد گلایه برخی کاربران از عدم هماهنگی میان دستبند مایکروسافت Band 2 با اپلیکیشن موبایلی آن


* الزامی
* الزامی