با خودروی هیوندای توسان Limited AWD 2017 آشنا شوید

سه‌شنبه 10 مرداد 1396
خودرو
هیوندا اخیرا مدل جدیدی از اتومبیل شاسی بلند توسان را تحت عنوان Tucson Limited AWD 2017 روانه بازار کرد

خودرویی خاص که در جمع مدل های شاسی‌بلند جمع‌وجور و یا به اصطلاح کامپکت بازار جای می گیرد و به لطف طراحی جدید و چشم نواز خود، می تواند نگاه هر خریداری را به خود جلب کند.

از جمله تغییرات اعمال شده در این خودرو در مقایسه با مدل 2016 توسان، می توان به برخورداری از موتور به‌روزتر، پشتیبانی از اندروید اتو (Android Auto) و اپل کارپلی (Apple CarPlay) و سیستم جابجایی هوا در تریم پایینی خودرو اشاره کرد. نیروی این شاسی بلند از طریق پیشرانه 1.6 لیتری توربو GDI تامین خواهد شد که قادر است 175 اسب بخار قدرت و گشتاوری معادل 195 نیوتن بر متر تولید کند. این نیرو  از طریق گیربکس دو کلاجه 7 سرعته مستقیما به چرخ های جلو منتقل می شود که البته در صورت نیاز راننده، به چهار چرخ نیز منتقل خواهد.

همانطور که در مدل های Limited قبلی هیوندای نیز شاهد آن بودیم، این خودروها به مجموعه قابلیت های استانداردی مجهزند که از میان آن ها می توان به کنترل ترمز در سراشیبی، سیستم حرکت در سربالایی، چرخ های آلیاژی 19 اینچی، چراغ های جلو و عقب LED، آینه های بغل گرم شونده مجهز به راهنمای علامت دهنده، اسپویلر عقب و سیستم لیفت‌گیت اتوماتیک اشاره کرد.
قابلیت های امنیتی این مدل تغییری را به خود ندیده به طوری که در آن از سیستم شناسایی نقطه کور و هشدار ترافیک عقب خودرو برای امنیت بیشتر استفاده شده است. در قسمت داخل کابین نیز مواردی همچون نمایشگر لمسی LCD هشت اینچی به همراه سیستم هدایت مسیر، صندلی های چرمی و گرم شونده (جلویی)، هشت اسپیکر، سیستم صوتی 315 واتی اینفینیتی، رادیوی ماهواره ای و آینه کم کننده نور مشاهده می شوند. قیمت مدل Limited هیوندا توسان برابر با 32195 دلار تعیین شده است.




البته هیوندای پیکیجی 2750 دلاری را نیز برای خریداران این خودرو در نظر گرفته که ویژگی هایی همچون سیستم خنک کننده صندلی (در روزهای گرم)، لامپ بالای سر از نوع HID با قابلیت خم شدن داینامیک، سیستم هشدار خروج از لاین، سیستم ترمز اضطراری، سنسور پارک عقب، سانروف پانوراما و صندلی های عقب گرم شونده را به خودرو اضافه می کنند.
مصرف سوخت این خودرو نیز در شهر برابر با 10.2 کیلومتر در ازای هر لیتر عنوان شده که این میزان برای حرکت در بزرگراه ها و ترکیبی برابر با 11.9 و 10.6 کیلومتر در ازای هر لیتر عنوان شده است.



در پایان باید گفت که هیوندای توسان Limited 4WD یک خودروی هوشمند و با چالاکی بالا محسوب می شود که می تواند تجربه سفرهای فراموش نشدنی را برای سرنشینان به ارمغان بیاورد

قیمت به روز انواع خودرو در بازار ایران را اینجا ببینید





نظرات کاربران در مورد با خودروی هیوندای توسان Limited AWD 2017 آشنا شوید


* الزامی
* الزامی