با قاب InkCase i7، آیفون 7 خود را به یک نمایشگر ثانویه e-ink مجهز کنید

جمعه 9 تیر 1396
موبايل
کمپانی روسی یوتا در طی سال های اخیر، گوشی هایی را تحت عنوان YotaPhone روانه بازار کرد که علاوه بر صفحه نمایش اصلی، از یک نمایشگر ثانویه e-ink در قسمت پشتی خود بهره می برند.
این نمایشگرها قادرند تصاویر و یا اطلاعات مورد نیاز کاربر را حتی در مواقعی که نمایشگر گوشی خاموش است، به نمایش درآورند.
همچنین می توان از این نمایشگر ثانویه به عنوان یک کتابخوان الکترونیکی برای مطالعه انواع کتاب ها نیز استفاده کرد. چنین قابلیت هایی در یک گوشی هوشمند می تواند برای کاربران آن بسیار جالب توجه باشد. از این رو اخیراً شرکت Oaxis، که در زمینه تولید قطعات جانبی فعالیت می کند، موفق به طراحی و تولید قاب محافظ جدیدی تحت عنوان InkCase i7 برای گوشی آیفون 7 و 7 پلاس اپل شده که می تواند یک نمایشگر e-ink با تمامی قابلیت های آن را به قسمت پشتی این دو اسمارت فون اضافه کند.
همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، طراحی این قاب همانند قاب های مرسوم موجود در بازار است و می تواند علاوه بر محافظت از گوشی در برابر ضربات احتمالی، از طریق ارتباط بلوتوث به دستگاه متصل شده و نمایشگری ثانویه را برای کاربر به ارمغان بیاورد.
با نصب این قاب، کاربر می تواند یک تصویر ثابت را برای نمایشگر پشتی انتخاب کرده و یا مشخص کند که اطلاعاتی از قبیل زمان، تقویم، فهرست کارها و مواردی از این قبیل بر روی آن به نمایش درآید. همچنین، از آن جایی که مصرف باتری این نمایشگر بسیار پایین است، کاربران می توانند از آن به عنوان یک کتابخوان الکترونیکی استفاده کنند.


اما نکته جالب این قاب محافظ در این است که از آن می توان برای ثبت عکس های سلفی بهتر و باکیفیت‌تر بهره گرفت. به بیانی دیگر، کاربران می توانند از دوربین پشتی گوشی برای این منظور استفاده و تصویر خود را بر روی نمایشگر e-ink این قاب، مشاهده کنند. اگرچه تصویر به نمایش درآمده، از رزولوشن چندان بالایی برخوردار نیست اما به گفته شرکت Oaxis، بهتر از آن است که با دوربین جلویی گوشی، عکس های سلفی با کیفیت پایین ثبت کنیم
علاوه بر این، InkCase i7 به قابلیت کاربردی دیگری یعنی مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز مجهز است. این قاب از گواهینامه IP 67 بهره می برد و می تواند به لطف بدنه محکم خود، از گوشی در برابر ضربات و آسیب های ناشی از سقوط محافظت کند


قیمت روز انواع کیس و کاورهای اورجینال موجود در بازار ایران را اینجا ببینید

نظرات کاربران در مورد با قاب InkCase i7، آیفون 7 خود را به یک نمایشگر ثانویه e-ink مجهز کنید


* الزامی
* الزامی