اچ تی سی یو اولترا معرفی شد: نمایشگر دوگانه، بدنه شیشه‌ ای و اسنپدراگون 821

پنج‌شنبه 23 دی 1395
موبايل
گوشی U Ultra اچ تی سی صفحه نمایش ۵.۷ اینچی و نمایشگر دومی همانند وی 20 ال‌جی دارد.
اچ‌تی‌سی لحظاتی پیش گوشی جدید خود با نام یو اولترا را معرفی کرد، این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی از نوع LCD یا همان Super LCD 5 و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰۰ پیکسل است. اما نکته‌ی جالب در مورد آن، صفحه نمایش دوم است که ابعاد ۲ اینچی دارد.
یو اولترا با پوشش گوریلا گلس ۵ دارای دو نسخه‌ی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی است. بدنه‌ی این گوشی با ماده‌ای که اچ‌تی‌سی آن را liquid surface نامیده، پوشیده شده است که البته ظاهری براق و مانند شیشه دارد و در سه رنگ صورتی، مشکی، سفید و آبی عرضه می‌شود.


اچ‌تی‌سی برای ویژگی به نام HTC Snese Companion به جای کلمه‌ی هوش مصنوعی از واژه‌ی Accelerating Intelligence (هوش پویا یا در حال شتاب)، استفاده کرده است. این ویژگی وظیفه‌ی کنترل اپلیکیشن‌ها روی رم، مدیریت باتری و بسیاری مسائل دیگر را به‌صورت هوشمند دارد. 
همچنین می‌توان با استفاده از این گوشی و چهار میکروفونی که دارد، به گوگل اسیستنت متصل شد و دستوراتی صوتی به آن ارائه کرد. اچ‌تی‌سی همچنین اشاره کرده است که با استفاده از Companion قصد رقابت با دستیار صوتی گوگل ندارد.
یو اولترا از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ در کنار ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد و به باتری غیرقابل تعویض ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است و ۱۷۰ گرم وزن دارد. رابط کاربری سنس اچ‌تی‌سی مبتنی بر اندروید ۷ نیز در این گوشی حاضر است.
همان هدفون با پورت اتصال یو‌اس‌بی نوع سی که در اچ‌تی‌سی بولت با نام USonic حضور داشت، برای یو اولترا نیز تعبیه شده است. همچنین این هدفون به عنوان توییتر عمل می‌کند و ووفری جدا نیز در بخش پایینی گوشی در نظر گرفته شده است. 
همچنین اچ‌تی‌سی در یو اولترا از حسگری مشابه پیکسل‌های گوگل استفاده کرده است. حسگری ۱۲ مگاپیکسلی که عملکرد بسیار خوبی در گوشی‌های پیکسل گوگل دارد. دوربین سلفی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی است که دارای حالت UltraPixel نیز هست.
پیش‌فروش یو اولترا با قیمت ۷۴۹ دلاری برای نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی از امروز در آمریکا آغاز شده است. همچنین نسخه‌ای مجهز به پوشش یاقوت کبود با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۹۱۰ دلار به فروش می‌رسد.
میعاد با فراست

نظرات کاربران در مورد اچ تی سی یو اولترا معرفی شد: نمایشگر دوگانه، بدنه شیشه‌ ای و اسنپدراگون 821


* الزامی
* الزامی