ایسر از لپ‌تاپ Aspire V17 Nitro با RealSense 3D رونمایی کرد

شنبه 20 دی 1393
لپ تاپ
امروز ایسر از لپ‌تاپ جدید خود با نام Aspire V 17 Nitro رونمایی کرد. این لپ‌تاپ از فناوری RealSense 3D اینتل که در CES نیز به آن بسیار پرداخته شد، بهره می‌برد تا کنترل سیستم از طریق ژست‌های حرکتی و بدون لمس صفحه میسر شود.
لپ‌تاپ جدید ایسر با بکارگیری فناوری پیشرفته‌ی RealSense 3D قادر است حرکات کاربر را به صورت سه‌بعدی دریافت کرده و به آن‌ها پاسخ دهد. به این ترتیب کاربر می‌تواند از طریق ژست‌های حرکتیِ دست و سر خود، سیستم‌عامل را هدایت کند. این فناوری همچنین امکان اسکن و مدل سازی سه‌بعدی از اجسام مقابل خود را دارد تا در صورت تمایل بتوان نسخه‌ی سه‌بعدی آن‌ها را از طریق چاپگرهای سه‌بعدی، چاپ کرد.
 ایسر معتقد است٬ محاسبات سه‌بعدی پتانسیل استفاده در زمینه مصارف روزمره و حتی حرفه‌ای را دارد. از این فناوری می‌توان در تجارت‌های مختلف شامل مدل سازی سه‌بعدی، معماری و نقشه‌سازی استفاده کرد یا در بازی‌های واقعیت افزوده، از آن بهره برد.
لپ‌تاپ Aspire V 17 Nitro به صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچ از نوع IPS LCD با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز شده است. این لپ‌تاپ همچنین از پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای  Core i7-4710HQ، کارت گرافیک مستقل GeForce GTX 860M و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی این لپ‌تاپ می‌توان به ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع SSD یا دیسک سخت با ظرفیت ۱ ترابایت اشاره کرد.
این لپ‌تاپ از فناوری خاص ایسر با نام Dustfender پشتیبانی می‌کند که به موجب آن لپ‌تاپ در برابر نفود گرد و غبار به داخل دستگاه مقاوم شده است. صدای خروج V17 Nitro از دالبی پشتیبانی می‌کند و کاربر به میل خود می‌تواند آن را با درایو DVD یا Blu-ray تهیه کند.
این لپ‌تاپ از همین ماه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد٬ اما هنوز قیمت دقیق آن اعلام نشده است.

مسعود یوسف نژاد

نظرات کاربران در مورد ایسر از لپ‌تاپ Aspire V17 Nitro با RealSense 3D رونمایی کرد


مهدی عیانی
1393/11/27 23:41

سلام من علامندم یکی از این دستگاه را خریداری نمایم یلطفا در زمان عرضه آن ببازار بنده را مطلع فرملئید


* الزامی
* الزامی