فروش آیفون 5S دو برابر آیفون 5C است

سه‌شنبه 23 مهر 1392
موبايل
بر اساس اطلاعاتی که توسط یک موسسه تحقیقات بازار صورت گرفته، آیفون 5S از روز اول عرضه، چیزی در حدود دو برابر آیفون 5C فروش کند
بر اساس اطلاعاتی که توسط یک موسسه تحقیقات بازار صورت گرفته، آیفون 5S از روز اول عرضه، چیزی در حدود دو برابر آیفون 5C فروش کند. این در حالی است که میزان فروش آیفون 5S چیزی برابر با 64 درصد و میزان فروش آیفون 5C حدودا 27 درصد کل فروش گوشی‌های آیفون را تشکیل می‌دهند.

در روزهای آغازین فروش آیفون‌های جدید، نسبت تقاضا برای گوشی آیفون 5S حدودا 3.1 برابر گوشی آیفون 5C بود. این در حالی است که اکنون به نظر می‌رسد این فاصله هر روز کم‌تر نیز می‌شود.
چند روز پیش نیز در زومیت نوشتیم که اپل میزان تولید آیفون‌ 5C را از 300,000 دستگاه در روز به 150,000 دستگاه تقلیل داده، زیرا تقاضا برای خرید این گوشی نسبت به مدل قوی‌تر آیفون کم‌تر است. البته با توجه به اینکه اپل هیچ گونه اطلاعات رسمی را در مورد میزان درخواست‌ها برای گوشی‌های جدید خود را اعلام نکرده، بنابراین نمی‌توان به طور دقیق و موشکافانه نتیجه گیری نمود. اما آن‌چه مشخص شده، این است که کاربران تمایل چندانی به خرید آیفون‌های رنگارنگ ندارند.
چندی قبل نیز اپل گزارش داد که آیفون 5S و آیفون 5C توانسته‌اند به رکورد فروش 9 میلیون دستگاه تنها پس از 3 روز دست یابند.
حال، باید دید که آیا آیفون 5C می‌تواند نظر تعداد بیشتری از کاربران را به خود جلب نماید یا خیر.

نظر شما در این مورد چیست؟


آرش شیرخورشیدی 

نظرات کاربران در مورد فروش آیفون 5S دو برابر آیفون 5C است


* الزامی
* الزامی