گوشی Mi 10 شیائومی دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد داشت.

دوشنبه 30 دی 1398
موبايل
انتظار میرود که در آینده ای نزدیک کمپانی شیائومی می 10 اولین اسمارت فون بهره مند از چیپست اسنپدراگون 865 را به معرفی کند.
انتظار میرود که در آینده ای نزدیک کمپانی شیائومی،  گوشی Mi 10، اولین اسمارت فون بهره مند از چیپست اسنپدراگون 865 را به معرفی کند. یک منبع چینی که معمولا در افشای اطلاعات کمپانی ها قابل اطمینان است، اعلام کرده که این پرچمدار از یک دوربین 108 مگاپیکسلی هم استفاده خواهد کرد که دقیقا همان لنز تعبیه شده در Mi Note 10 میباشد.
این اولین اسمارت فونی است که هم از جدیدترین لنز دوربین سامسونگ و هم از جدیدترین چیپست مجتمع کوالکام استفاده میکند و Mi 10 را به جدیدترین پرچمدار سال جدید تبدیل میکند.
گفته میشود که Mi 10 از چهار لنز دوربین پشتی استفاده کند و همچنین طراحی شبیه به Mi 9 داشته باشد. این یعنی چینش دوربین ها به صورت افقی در سمت چپ دستگاه و بدون اسکنر اثر انگشت در بخش پشتی. بخش جلویی هم احتمالا میزبان یک پنل نمایشگر OLED خواهد بود که در حفره نمایشگر سمت چپ آن دوربین سلفی تعبیه شده است.
شایعات دیگر هم حاکی از امکان شارژ فوق سریع 66 واتی برای نسخه Pro از این پرچمدار است که میتواند باتری دستگاه را در 35 دقیقه کاملا شارژ کند. همچنین گفته شده بود که Mi 10 Pro یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت ولی هنوز باید منتظر باشیم تا شیائومی با تیزر یا خبری موثق این اطلاعات را تایید کند.

نظرات کاربران در مورد گوشی Mi 10 شیائومی دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد داشت.


* الزامی
* الزامی