به احتمال زیاد اپل واچ 5 پاییز امسال معرفی خواهد شد.

چهارشنبه 30 مرداد 1398
گجت ها
آنالیزور مشهور محصولات اپل اطلاعات جدیدی از ساعت های هوشمند جدید اپل Apple Watch Series 5 منتشر کرده است
آنالیزور مشهور محصولات اپل، آقای Ming-Chi Kuo  گزارش دیگری منتشر کرده که راجع به Apple Watch Series 5 است و در آن مدعی شده که این ساعت هوشمند در پاییز امسال معرفی و عرضه خواهد شد. این خبر جالبی است چرا که تا کنون هیچ خبری در رابطه با نسل بعدی گجت پوشیدنی اپل منتشر نشده بود. اگر آقای Kou درست بگوید که البته اکثر مواقع همینطور است، بنابراین به احتمال زیاد نسل پنجم ساعت های هوشمند اپل را در کنار آیفون 11 و در مراسم بزرگ اواخر تابستان امسال اپل خواهیم دید. مراسمی که گفته میشود در روز 19 شهریور برگزار خواهد شد.
از این به بعد Apple Watch Series 5 و جانشین هایش از نمایشگر های JDI استفاده خواهند کرد. پنل های نمایشگر این کمپانی ژاپنی 15 تا 20 درصد از سفارش های سال 2019 را تولید خواهد کرد و این مقدار تا سال 2012 به 70 تا 80 درصد خواهد رسید. این در کنار افزایش تعداد نمایشگر هایی است که LG برای آیفون های اپل میسازد. از این حیث به نظر میرسد که اپل از شرکت BOE هم کمک میگیرد تا از شرکت های متنوعی مواد اولیه بگیرد. در حال حاضر سامسونگ سازنده اصلی نمایشگر های آیفون برای اپل است.
Kuo همچنین مدعی شده که اپل نوعی طراحی سرامیکی جدید هم برای Apple Watch تدارک دیده اما مشخص نیست که این برای یک مدل خاص است یا متریالی است که برای همه ساعت های هوشمند جدید استفاده میشود. همچنین انتظار میرود Apple Watch Series 6 سال آینده از نمایشگر های microLED استفاده کند.


مشاهده قیمت به روز انواع ساعت هوشمند در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد به احتمال زیاد اپل واچ 5 پاییز امسال معرفی خواهد شد.


* الزامی
* الزامی