مشخصات فنی کامل Redmi 8 در TENAA فاش شد

یک‌شنبه 27 مرداد 1398
موبايل
به تازگی تصاویر و مشخصات فنی یک اسمارت فون تحت برند Redmi با شماره مدل M1908C3IC در وبسایت رگولاتوری چین یعنی TENAA منتشر شده که گفته میشود Redmi 8 است
به تازگی تصاویر و مشخصات فنی یک اسمارت فون تحت برند Redmi با شماره مدل M1908C3IC در وبسایت رگولاتوری چین یعنی TENAA منتشر شده که گفته میشود Redmi 8 است.
این اسمارت فون یک نمایشگر 6.21 اینچی با رزولیشن 1520 در 720 دارد. البته در این تصاویر نمایشگر دستگاه خاموش است بنابراین نمیتوان حاشیه های بالایی و کناری دستگاه را دید، ولی میتوان دید که دستگاه نسبت به اعضای سری Redmi حاشیه پایینی بزرگتری دارد. حضور یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر هم تایید میکند که نمایشگر این دستگاه یک بریدگی خواهد داشت.
در بخش پشتی، دستگاه یک دوربین دوگانه دارد که سنسور اصلی آن 12 مگاپیکسلی است و به صورت عمودی در وسط گوشی قرار گرفته است. زیر ساختمان دوربین یک اسکنر اثر انگشت هم تعبیه شده و برند Redmi هم زیر آن قرار گرفته و عبارت “Designed by Xiaomi” هم در پایین دستگاه دیده میشود. 
این عضو جدید Redmi یک پردازنده 8 هسته ای با حداکثر سرعت کلاک 2 گیگاهرتزی دارد و گفته میشود که در چهار نسخه روانه بازار خواهد شد: 2/16، 3/32 و 4/64 گیگابایتی. خوشبختانه این دستگاه از کارت حافظه microSD هم پشتیبانی میکند و به کاربر اجازه میدهد تا سقف 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی خود را افزایش دهد.
سایر مشخصات این دستگاه استفاده از سیستم عامل اندروید پای، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع میباشد.

نظرات کاربران در مورد مشخصات فنی کامل Redmi 8 در TENAA فاش شد


* الزامی
* الزامی