قیمت گوشی های موبایل سامسونگ گلگسی S9 و S9 پلاس در چین کمتر خواهد بود

شنبه 30 دی 1396
موبايل
منابع خبری ادعا کرده اند که گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس با قیمت کمتری در کشور چین به فروش خواهند رفت.
سامسونگ قصد دارد تا در نمایشگاه MWC 2018 از نسل جدید پرچمداران خود به نام های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس رونمایی کند. بر اساس آخرین شنیده ها این دو گوشی در تاریخ 26 فوریه رونمایی خواهند شد.
اگرچه تا به امروز اطلاعات و شایعات زیادی در خصوص مشخصات و قابلیت های این دو گوشی به بیرون درز کرده، اما تاکنون حرفی از قیمت این دو محصول منتشر نشده بود. تا این که ساعاتی پیش، منابع خبری ادعا کرده اند که گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس با قیمت کمتری در کشور چین به فروش خواهند رفت.
اخیرا یکی از مدیران سامسونگ در مصاحبه ای عنوان کرد که مدل های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس که در کشور چین عرضه خواهند شد، با قیمت کمتری نسبت به دیگر مدل های قابل عرضه در سایر کشورها به فروش خواهند رفت. پیش فروش این دو اسمارت فون احتمالا از یکم مارس و عرضه آن نیز از 16 مارس آغاز خواهد شد.
از جمله مشخصات مورد انتظار برای گلکسی اس 9 می توان به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی اشاره کرد. مدل پلاس نیز به رم 6 و حافظه داخلی 64، 128 و 512 گیگابایتی مجهز خواهد بود. مدل مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845 در کشورهای چین و آمریکا عضه خواهد شد و مدل مجهز به پردازنده اگزینوس 9810 روانه بازار دیگر کشورهای جهان خواهد شد.
صفحه نمایش گلکسی اس 9 برابر با 5.8 اینچ و صفحه نمایش گلکسی اس 9 پلاس نیز برابر با 6.2 اینچ برآورد شده است. مدل گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس قابل عرضه در چین با قیمت کمتری عرضه خواهد شد. ظرفیت باتری این دو دستگاه نیز به ترتیب برابر با 3000 و 3500 میلی آمپر ساعت پیش بینی شده است.

مشاهده بهترین قیمت گوشی های گلگسی سامسونگ در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد قیمت گوشی های موبایل سامسونگ گلگسی S9 و S9 پلاس در چین کمتر خواهد بود


* الزامی
* الزامی