کاربران پیکسل های گوگل از فضای نامحدود بدون کاهش کیفیت برای آپلود تصاویر بهره می برند

سه‌شنبه 13 مهر 1395
موبايل
دقایقی پیش گوگل گوشی‌های هوشمند پیکسل خود را رونمایی کرد که با امکانات جالب توجهی نظیر فضای نامحدود برای آپلود تصاویر بدون از دست رفتن کیفیت در فضای ابری بهره می‌برد.
گوگل دقایقی پیش نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود را با نام پیکسل و پیکسل ایکس ال رونمایی کرد. نسل جدید گوشی‌های هوشمند نه با سخت‌افزار بلکه با قابلیت‌های نرم‌افزاری تفاوت بسیاری با سایر محصولات موجود در بازار دارند. علاوه بر Google Assistant به عنوان دستیار صوتی هوشمند گوگل، دارندگان این گوشی‌های جدید می‌توانند تصاویر و ویدیوهای ثبت شده با استفاده از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی را بدون محدودیت در فضای ابری گوگل با کیفیت اصلی ذخیره کنند.
دوربین ۱۲.۳ مگاپیکسلی تعبیه شده روی پیکسل‌های گوگل قادر است ویدیوهایی با رزولوشن 4K را ثبت کند. کاربران این گوشی‌های هوشمند می‌توانند از فضای نامحدود Google Photos برای ذخیره‌ی تصاویر و ویدیوهای خود در کیفیت اصلی استفاده کنند.
گوگل برای نمایش برتری این امکان خود، تصویری از پیام آشنا از پرشدن فضای ابری آی کلاد را نیز منتشر کرده و به کاربرانش وعده‌ داده که می‌توانند تمام ویدیوها و تصاویر خود را بدون کاهش کیفیت و با کیفیت اصلی در فضای ابری ذخیره کنند.

حسین خلیلی صفا

نظرات کاربران در مورد کاربران پیکسل های گوگل از فضای نامحدود بدون کاهش کیفیت برای آپلود تصاویر بهره می برند


* الزامی
* الزامی