جی 9 پلاس هواوی معرفی شد: بدنه تمام فلزی و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ دی

پنج‌شنبه 28 مرداد 1395
موبايل
هواوی ساعاتی پیش گوشی هوشمند جدیدی را با عنوان جی ۹ پلاس رونمایی کرد که تفاوت بسیاری با شایعات و انتظارات مطرح شده در مورد این گوشی هوشمند دارد.
هواوی دقایقی پیش گوشی هوشمند جدیدی را با نام جی ۹ پلاس رونمایی کرد که با گمانه‌های مطرح شده در مورد این گوشی هوشمند متفاوت است.

جی ۹ پلاس از وجود یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد. نسبت سایز نمایشگر به سایز پنل جلویی این گوشی هوشمند در مقایسه با محصولاتی نظیر جی ۷ و جی ۷ پلاس بیشتر است. در قلب این گوشی هوشمند چینی پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ قرار دارد که با فرکانس دو گیگاهرتزی در کنار حافظه‌ی رم سه گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی به انجام وظیفه خواهد پرداخت.



هواوی اندروید ۶ مارشمالو را به همراه رابط کاربری EMUI 4.1 برای این محصول در نظر گرفته است. در پشت گوشی یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی IMX298 ساخت سونی قرار گرفته که در می ۵ شیائومی نیز از آن استفاده شده است. باتری ۳٫۳۴۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه‌ی تامین انرژی این گوشی هوشمند را بر عهده دارد. هواوی مدعی شده که این باتری انرژی مورد نیاز گوشی در استفاده نرمال را تا ۲.۲ روز و در استفاده‌ی سنگین تا یک و نیم روز تامین می‌کند. در پایین دوربین اصلی یک سنسور اثر انگشت 3D نیز قرار گرفته است.
جی ۹ پلاس در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای و با برچسب قیمت ۳۶۲ دلاری راهی بازار خواهد شد.


حسین خلیلی صفا

نظرات کاربران در مورد جی 9 پلاس هواوی معرفی شد: بدنه تمام فلزی و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ دی


* الزامی
* الزامی