آنر 5A هواوی رسما معرفی شد: پردازنده اسنپدراگون 617 و قیمت ۱۰۶ دلار

دوشنبه 24 خرداد 1395
موبايل
هواوی امروز گوشی جدیدی با نام آنر 5A را که در دو نسخه یکی مجهز به پردازنده ۸ هسته‌ای کرین ۶۲۰ و دیگری مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶۱۷ است معرفی کرد. نکته‌ی جالب در مورد این دو نسخه از گوشی قیمت ۱۰۶ و ۱۲۱ دلاری است که هواوی به ترتیب برای این دو در نظر گرفته است.
هواوی امروز گوشی آنر 5A را معرفی کرد. این گوشی در دو نسخه‌ی مجهز به پردازنده ۸ هسته‌ای کرین ۶۲۰ و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۷ معرفی شده است. 
ابعاد این گوشی ۱۵۴.۳ در ۷۷.۱ در ۸.۴۵ میلی‌متر است و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی آن رزولوشن اچ‌دی دارد. این پنل دارای زاویه دید ۱۷۸ درجه بوده و کنتراست آن ۱ به ۱۰۰۰ است. همچنین این پنل از پوشش شیشه آلومینیوم- سیلیکون نیز بهره می‌برد تا در مقابل خط و خش مقاوم باشد.
آنر 5A دارای ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش نیز است. دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل بوده و دوربین ثانویه‌ی آن حسگر ۸ مگاپیکسلی دارد. همچنین باتری این گوشی ظرفیت ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.
این گوشی از ۲۷ خرداد با قیمت ۱۰۶ دلار برای نسخه‌ی دارای پردازنده کرین ۶۲۰ و قیمت ۱۲۱ دلار برای نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۷ آماده‌ی فروش خواهد بود.

میعاد با فراست

نظرات کاربران در مورد آنر 5A هواوی رسما معرفی شد: پردازنده اسنپدراگون 617 و قیمت ۱۰۶ دلار


* الزامی
* الزامی