ال جی جی 5 از شنبه ۱۱ اردیبهشت وارد بازار ایران می شود

شنبه 4 اردیبهشت 1395
ماشينهای اداری
ال جی جی 5 دو ماه قبل در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی شد، ولی با وجود اینکه مدت‌ها است وارد بازار جهانی شده، تا به امروز وارد ایران نشده است. اما بالاخره ال‌جی اعلام کرد که روز جمعه با برگزاری مراسمی، ال‌جی جی ۵ به صورت رسمی وارد بازار ایران خواهد شد.
ال‌جی جی ۵ جدیدترین پرچمدار ال‌جی است که در حدود دو ماه قبل معرفی شده است، اما به دلیل درخواست بالا برای خرید این گوشی در کشورهای کره و آمریکا، ال‌جی نتوانسته بود در سایر کشورها عرضه‌ی گوشی را آغاز کند. اما بالاخره دفتر ال‌جی در ایران اعلام کرد که روز جمعه ۱۰ اردیبهشت طی مراسمی جی ۵ وارد ایران خواهد شد. به این ترتیب از شنبه ۱۱ اردیبهشت علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به خرید پرچمدار جدید ال‌جی اقدام کنند.
ال‌جی جی ۵ با طراحی نیمه ماژولار و نوآوری‌های خود سعی کرده است تا گوشی متفاوتی را وارد بازار کند و این عامل نیز توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند. پردازنده‌ی این گوشی نیز اسنپدراگون ۸۲۰ است و ۴ گیگابایت رم را نیز به همراه خود دارد.
ال‌جی جی ۴ که با قیمت جهانی مشابه جی ۵ عرضه شده بود در ایران با قیمت حدود ۲ میلیون تومان وارد بازار شد و انتظار می‌رود جی ۵ نیز با قیمتی مشابه وارد بازار شود. آيا شما از علاقمندان به خرید این گوشی هستید؟

میعاد با فراست

نظرات کاربران در مورد ال جی جی 5 از شنبه ۱۱ اردیبهشت وارد بازار ایران می شود


* الزامی
* الزامی