قیمت و زمان عرضه اچ تی سی 10 مشخص شد

سه‌شنبه 24 فروردین 1395
موبايل
دقایقی قبل پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی مطابق با انتظارات قبلی و آن چه پیشتر از این گوشی می دانستیم فاش شد. گوشی اچ‌تی‌سی ۱۰ محصول جذابی به نظر می‌رسد که باید منتظر نظر کارشناسان و کاربران باشیم. قیمت پیش‌خرید این گوشی نیز مشخص شده است.
سرانجام بعد از مدت‌ها افشاگری و گمانه‌زنی، همان طور که انتظار می‌رفت کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی دقایقی قبل از پرچمدار جدید خود موسوم به HTC 10 رونمایی کرد. این گوشی علاوه بر طراحی زیبا از سخت‌افزار قدرتمند و مشخصات منحصر به فردی بهره می‌برد که می‌تواند نجات‌بخش اچ‌تی‌سی باشد.
اچ‌تی‌سی ۱۰ به یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰، رم ۴ گیگابایتی، نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن کواد اچ‌دی و دوربین ۱۲ مگاپیکسل در کلاس جهانی مجهز شده است. پرچمدار اچ‌تی‌سی برای اولین بار در دنیا روی هر دو دوربین جلو و عقب از لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌‌برد.
اچ‌تی‌سی ۱۰ در دو نسخه‌ی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی و رنگ‌های خاکستری، طلایی و مشکی با بدنه‌ی فلزی به فروش خواهد رسید. قیمت پیش‌خرید این گوشی ۶۹۹.۹۹ دلار تعیین شده است و از امروز به فروش خواهد رسید.
به نظر شما با توجه به قیمت ۷۰۰ دلار، اچ‌تی‌سی ۱۰ ارزش خرید دارد؟

حامی غفاری

نظرات کاربران در مورد قیمت و زمان عرضه اچ تی سی 10 مشخص شد


احمد
1395/01/26 12:26

با سلام من خودم از طرفدارهاي گوشی HTC هستم الان هم مدل 826دارم ولی متاسفانه باطری اون زود تموم میشه امیدوارم این اخرين مدلش مشکل باطری نداشته باشه و بخصوص در زمینه دوربین بتونه با آلجی جي 5 و سامسونگ اس 7 رقابت کنه ولی ایکاش 5.5 اینچ تولید ميکرد


* الزامی
* الزامی