سامسونگ در سال جاری تولید تلویزیون های 3D را متوقف می کند

شنبه 24 بهمن 1394
صوتی و تصويری
احتمالا شما هم یادتان می آید که چند وقت پیش تب تلویزیون های 3D تا چه حد داغ بود. این محصولات تبدیل به یکی از ترندهای اصلی بازار شده بودند اما به علت عملکرد تقریبا نامناسب شان و البته عدم وجود محتوای مناسب، مدتی می شود که تقاضا برای آنها با کاهش رو به رو بوده است.
به تازگی خبر رسیده بود که بزرگترین تولید کنندگان تلویزیون، یعنی سامسونگ و ال جی، ساخت همین محصولات را تا حد بسیاری کاهش داده اند.
اما امروز وب سایت «سم موبایل» گزارش می دهد که در سال جاری سامسونگ به طور کلی به تولید تلویزیون های 3D پایان می دهد. این در حالیست که ال جی نیز تولید این سری محصولات را به نصف کاهش داده.
اکنون مشتریان بیشتر به دنبال تلویزیون های با رزولوشن بالاتر یا مدل هایی هستند که به فناوری HDR مجهز شده باشند. گویا تقاضا برای تلویزیون های 3D به شکل غیر قابل انتظار پایین آمده و تصمیم سامسونگ نیز از همین موضوع سرچشمه می گیرد.
در این میان مشخص نیست که دوباره در سال های آتی سامسونگ به تولید تلویزیون های 3D روی خواهد آورد یا خیر، چرا که تکنولوژی مورد بحث هنوز به طور کامل از میان نرفته. همچنین لازم به اشاره است که این روزها دیگر محتوای 3D نیز همانند چند سال پیش با استقبال رو به رو نمی شود.

نظرات کاربران در مورد سامسونگ در سال جاری تولید تلویزیون های 3D را متوقف می کند


* الزامی
* الزامی