نکسوس 6P هواوی معرفی شد

سه‌شنبه 7 مهر 1394
موبايل
صفحه نمایش 5.7 اینچی WQHD و باتری 3450 میلی‌آمپر ساعتی
گوگل لحظاتی قبل نکسوس جدید خود با نام 6P که با همکاری هواوی ساخته شده است را معرفی کرد.

گوگل دقایقی قبل اولین گوشی نکسوس با بدنه‌ی تمام فلزی را با نام نکسوس ۶ پی معرفی کرد. این نکسوس که با همکاری هواوی ساخته شده دارای صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است که مجهز به پوشش گوریلا گلس ۴ برای مقاومت بیشتر نیز خواهد شد. گوگل این صفحه‌نمایش بزرگ را مناسب برای تماشای ویدئو و انجام بازی‌های سنگین می‌داند.
 به علاوه این گوشی دارای اسکنر اثر انگشت در قاب پشتی نیز خواهد بود که گوگل آن را بسیار کاربردی می‌داند؛ چرا که می‌توان اثر انگشت افراد مختلف را در گوشی ثبت کرد و به راحتی گوشی را در بین افراد خانواده به اشتراک گذاشته و استفاده کرد. همچنین این گوشی مجهز به درگاه USB نوع C نیز خواهد بود تا سرعت شارژ باتری و انتقال داده بالاتر از قبل نیز باشد.
پردازنده‌ی این گوشی نیز نسخه‌ی ۲.۱ پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ در کنار سه گیگابایت رم است.
باتری ۳۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی نکسوس ۶ پی هواوی بنابر گفته‌ی گوگل به راحتی یک روز تمام شارژدهی خواهد داشت و شما را از شارژ باتری در وسط روز بی‌نیاز خواهد کرد.
دوربین اصلی فبلت جدید گوگل ۱۳ مگاپیکسل بوده و توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 4K را نیز دارد. همچنین دوربین خودعکس (سلفی) آن نیز مجهز به حسگری ۸ مگاپیکسلی خواهد شد.
ابعاد این گوشی ۱۵۹.۴ در ۷۸.۳ در ۶.۶ میلی‌متر بوده که البته در بخش دوربین شاهد ضخامت ۸.۵ میلی‌متری خواهیم بود. به علاوه نکسوس ۶ پی با وجود بدنه‌ی تمام فلزی ۱۷۸ گرم وزن خواهد داشت.
نکسوس هواوی در چهار رنگ نقره‌ای، مشکی، سفید و طلائی و در سه نسخه‌ی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت پایه‌ی ۵۰۰ دلار از امروز برای پیش‌خرید در دسترس علاقمندان خواهد بود.

میعاد بافراست

نظرات کاربران در مورد نکسوس 6P هواوی معرفی شد


* الزامی
* الزامی