گلکسی اس 6 اج پلاس رسما معرفی شد

جمعه 23 مرداد 1394
موبايل
صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن QHD و 4 گیگابایت رم
سامسونگ همان طور که انتظار می‌رفت امروز گوشی گلکسی اس ۶ اج+ را معرفی کرد. این گوشی که در واقع برادر بزرگ‌تر گلکسی اس ۶ اج است همان طور که از نام آن نیز پیدا است، لبه‌های خمیده مهم‌ترین ویژگی این فبلت خواهند بود.

پس از ماه‌ها نتظار گلکسی اس ۶ اج+ معرفی شد و مشخصات فنی آن توسط سامسونگ رسما اعلام شد.

سامسونگ در این گوشی نیز تمایلی برای استفاده از پردازنده‌های کوالکام نشان نداده و فبلت جدید خود را در یک نسخه مجهز به پردازنده‌ی اکسینوس ۷۴۲۰ عرضه کرده است. صفحه نمایش این گوشی نیز همانند نوت ۵، ۵.۷ اینچ از نوع Super AMOLED بوده و رزولوشن qhd دارد.
باتری گلکسی اس ۶ اج+ ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که سامسونگ تا ۲۱ ساعت مکالمه مداوم و ۱۴ روز زمان استندبای را برای آن تضمین می‌کند. شاید با توجه به اندازه صفحه نمایش نتوان انتظار عمر باتری بالایی از این گوشی داست اما باید منتظر ماند و ودید که آیا این گوشی در استفاده واقعی ما را شگفت زده خواهد کرد یا خیر.
رابط کاربری اس ۶ اج+ مانند برادر کوچک‌تر خود تاچ‌ویز است که این بار مبتنی بر اندروید ۵.۱ خواهد بود. شاید بزرگ‌ترین تغییر آن را می‌توان سبک‌تر شدن رابط کاربری دانست اما اضافه شدن قابلیت‌هایی مانند People Edge نیز می‌توانند تجربه‌ی کار با لبه‌های خمیده‌ی گوشی را بهبود ببخشند.




با استفاده از قابلیت People Edge کاربر قادر خواهد بود تا ۵ مخاطب خود را در لبه گوشی گلکسی اس 6 اج+ داشته باشد و صفحه دومی هم به همین ترتیب برای ۵ نرم‌افزار دلخواه کاربر در نظر گرفته شده است؛ بنابراین اجرای نرم‌افزارهای دلخواه در اِج جدید سامسونگ بسیار ساده است.
این ویژگی برای گلکسی اس 6 اج+ بروز شده است و با کلیک روی هر مخاطب ۶ گزینه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد: تماس، چت ویدیویی، ارسال پیغام، ایمیل، ارسال تصویر و ارسال شکلک‌ها. این در حالی است که پیش از این گلکسی اس 6 اج فقط قابلیت تماس، ارسال پیام و ایمیل را در اختیار کاربر قرار می‌داد.
به علاوه اس ۶ اج+ در رنگ نقره‌ای تیتانیوم نیز عرضه خواهد شد. به علاوه با فناوری فست شاٰز می‌توانید گوشی اس ۶ اج+ خود را تنها در دو ساعت به صورت بی‌سیم شارژ کنید.
گلکسی اس ۶ اج+ از فردا برای پیش‌سفارش و از روز ۳۰ مرداد ماه در دو نسخه‌ی ۳۲ و ۶۴ گیگا بایتی برای خرید در اختیار کاربران در آمریکا و کانادا قرار خواهد گرفت.

سامسونگ به علاوه صفحه کلید فیزیکی را برای اس ۶ اج+ معرفی کرد که در قالب یک کاور برای گوشی توسط سامسونگ عرضه خواهد شد.










گلکسی اس ۶ اج+  سامسونگ به تکنولوژی جدید این شرکت که VIDEO IS نام دارد مجهز شده است . این فناوری  باعث می‌شود تا لرزش در فیلم‌برداری به مراتب کمتر شود و ویدئوها با وضوح بالایی به ثبت برسند. به علاوه این گوشی هوشمند از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند و به سریعترین مودم LTE دنیا  Category 9 نیز مجهز شده است.


نظرات کاربران در مورد گلکسی اس 6 اج پلاس رسما معرفی شد


* الزامی
* الزامی