الجی چهار تلفن هوشمند جدید را معرفی کرد

دوشنبه 4 اسفند 1393
موبايل
کمپانی الجی پیش از MWC امسال چهار تلفن هوشمند میان رده با نام های LG Magna، Spirit، Leon و Joy را معرفی کرد که قرار است هفته آینده در کنار ساعت هوشمند LG Watch Urbane آن در بارسلون رونمایی شوند.
این موبایل های تازه وارد در قالب مدل های ۳G یا LTE ارائه می شوند که قسمت پشت بدنه انواع پشتیبانی کننده از استاندارد LTE، از جنس فلز خواهد بود.
در رأس همه این مدل ها Magna قرار دارد که مجهز به یک چیپست چهار هسته ای (بسته به بازار عرضه ۱٫۲ گیگاهرتری یا ۱٫۳ گیگاهرتری) است و یک گیگابایت رم و همچنین ۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء دارد.




نمایشگر ۵ اینچی این موبایل دارای رزولوشن ۷۲۰p است و یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکلسی (دوربین ۵ مگاپیکسلی برای مدل ۳G) روی بدنه آن خودنمایی می کند. علاوه بر این، طبق اعلام کمپانی سازنده، این محصول همراه با آبنبات چوبی اندروید ارائه خواهد شد.
ابعاد بدنه Magna برابر است با ۱۳۹٫۷ در ۶۹٫۹ در ۱۰٫۲ میلیمتر و یک باتری ۲۵۴۰ میلی آمپر ساعتی نیز در داخل بدنه آن تعبیه شده است.
مدل بعدی LG Spirit نام دارد که قطعات داخلی آن تا حدود زیادی شبیه به برادر بزرگ ترش است. نمایشگر ۴٫۷ اینچی آن از نوع ۷۲۰p است و یک باتری ۲۱۰۰ میلی آمپر ساعتی هم برای آن در نظر گرفته شده. اندازه بدنه Spirit هم برابر ۱۳۳٫۳ در ۶۶٫۱ در ۹٫۹ میلیمتر اعلام گردیده.
تلفن هوشمند LG Leon نیز از نظر امکانات شبیه به دو مدل قبلی است. یک نمایشگر ۴٫۵ اینچی FWVGA و باتری ۱۹۰۰ میلی آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته شده و ابعاد بدنه آن هم برابر با ۱۲۹٫۹ در ۶۴٫۹ در ۱۰٫۹ میلیمتر است.
در پایان به مدل Joy می رسیم که دارای یک نمایشگر ۴ اینچی WVGA است و در میان مدل های معرفی شده کوچک ترینشان است. این تلفن هوشمند بر حسب نوع بازاری که قرار است در آن عرضه شود، دارای یک چیپست چهار یا دو هسته ای خواهد بود.
یک گیگابایت یا ۵۱۲ مگابایت رم، ۸ یا ۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء و نسخه ۵٫۰ یا ۴٫۴ اندروید دیگر امکانات این محصول را تشکیل می دهند.
ابعاد Joy برابر با ۱۲۲٫۷ در ۶۴٫۰ در ۱۱٫۹ میلی متر اعلام شده و همانند مدل Leon مجهز به یک باتری ۱۹۰۰ میلی آمپر ساعتی است



نظرات کاربران در مورد الجی چهار تلفن هوشمند جدید را معرفی کرد


* الزامی
* الزامی