تصاویر جعبه اولین تلفن هوشمند با برند VAIO منتشر شد

یک‌شنبه 12 بهمن 1393
موبايل
چندماه پیش، سونی اعلام نمود که نام تجاری «وایو» و تمامی سهام آن را به گروه شرکای صنعتی ژاپن موسوم به JIP واگذار کرده است و اکنون و بعد از گذشت چند ماه، صاحبان تازه Vaio قصد دارند تا با تلفن‌های هوشمند، این نام تجاری را از نو احیا کنند.
 همانطور که چند ماه پیش خبر فروش برند وایو در رسانه‌های خبری منتشر شد، سونی تصمیم به فروش و واگذاری این برند به شرکای صنعتی خود در ژاپن کرد. حالا گروه صنعتی ژاپن قصد دارد تا برند وایو را این بار برای تلفن‌های هوشمند مورد استفاده قرار دهد. بر طبق اعلام قبلی این گروه، قرار بود اولین تلفن هوشمند تحت این نام تجاری در ابتدای سال 2015 میلادی وارد بازار شود، ولی انتظارها در ماه ژانویه امسال بی‌نتیجه ماند و عرضه رسمی آن تا ماه آینده به تعویق افتاد. 

Fukuda Naohisa مدیرکل گروه شرکای صنعتی ژاپن،  ضمن نمایش رسمی این جعبه در کنفرانس رسمی شرکت، به تمامی شایعات و حدس و گمان‌ها پایان داد و ما به زودی شاهد حضور تلفن‌های هوشمند وایو در بازار تلفن‌های هوشمند خواهیم بود. جعبه به نمایش در آمده از طراحی بسیار ساده‌ای بهره می‌برد که نام تجاری وایو بر روی آن با ابعاد بزرگ درج شده است. بر اساس شایعات این دستگاه از یک صفحه نمایش 5 اینچی بهره‌مند خواهد بود و همچنین تبلت‌هایی نیز با این نام تجاری طی چند ماه آینده روانه بازار خواهند شد.


هر چند به بیرون درز پیدا کردن تصاویر جعبه تلفن‌هوشمند موضوعی نیست که بتوان اطلاعات چندانی را از آن برداشت کرد، ولی بعید به نظر می‌رسد که تلفن جدید وایو، امکانات خارق‌العاده‌ای به همراه داشته باشد. به هر صورت برای پی بردن به اینکه تلفن هوشمند وایو واقعا چه امکانات و ظاهری دارد و چگونه قرار است در بازار تلفن‌های هوشمند جایگاه خود را پیدا کند، باید تا ماه آینده منتظر بمانیم. 

 محمد حسین ملک



نظرات کاربران در مورد تصاویر جعبه اولین تلفن هوشمند با برند VAIO منتشر شد


* الزامی
* الزامی