شارپ تلفن های هوشمند Aquos mini و Aquos K را معرفی کرد

دوشنبه 29 دی 1393
موبايل
ژاپن همواره در خط مقدم فناوری های موبایل قرار دارد و تلفن های هوشمند فراوانی در این کشور ساخته می شوند که هیچگاه پایشان به آنسوی مرزهایش نمی رسد.
نخستین تلفن های هوشمند ۲۰۱۵ شارپ هم اشاره کوچکی دارد به محصولاتی که در آینده نه چندان دور احتمالا شاهد عرضه شان در بازار خواهیم بود.

هر دوی این محصولات هم از لحاظ ظاهری زیبا هم هستند و هم اینکه قطعات سخت افزاری قدرتمندی را در خود دارند. اولین مدل Aquos mini SHV31 نام دارد که کم حاشیه ترین محصول شارپ به شمار می رود؛ بدان معنا که حاشیه بالایی آن بسیار کم بوده و در کل موبایل جمع و جوری است.
این تلفن هوشمند دارای یک نمایشگر ۴٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p است که در هر اینچ خود ۴۸۷ پیکسل را جای داده. موبایل جدید شارپ همچنین مجهز به یک چیپست ۲٫۳ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸۰۱ و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی است.
در این محصول همچنین از جدیدترین  تکنولوژی نمایشگر شارپ موسوم به IGZO بهره گرفته شده که پس از هر بار شارژ از طریق باتری ۲۱۲۰ میلی آمپر ساعتی آن، تا دو الی سه روز روشن می ماند. به علاوه باید اعلام کنیم که این محصول ضد آب هم هست.
تلفن هوشمند بعدی معرفی شده از نوع تاشو است. درست متوجه شدید، در دورانی که عرصه خودنمایی تلفن هایی با نمایشگرهای غول پیکر به شمار می رود این کمپانی ژاپنی تصمیم گرفته که مدل نوستالژیک Aquos K را ارائه کند.
این محصول بدنه ای بسیار باریک و زیبا دارد و مجهز به یک دوربین اصلی قدرتمند ۱۳ مگاپیکسلی است که قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت ۱۰۸۰p را دارد و تراکم پیکسلی آن نیز بسیار بالاست.
موبایل تاشوی شارپ همچنین مجهز به یک ترکپد لمسی است که کار با اینترفیس اندرویدی شکل آن را میسر می کند و مرورگری با کلیه امکانات و همچنین فیلد جستجوی گوگل نیز در صفحه هوم آن مشاهده می شود.



نظرات کاربران در مورد شارپ تلفن های هوشمند Aquos mini و Aquos K را معرفی کرد


abdollah hemmati
1393/11/12 12:17

با سلام و عرض ادب مرسی از شما که اطلاعات رسانی مینمایید جالب بود بازم هم تشکر ودرود وسپاس فراوان از شما..


* الزامی
* الزامی