لنوو اولترابوک یوگا ۳ پرو را با وزن سبک تر و طراحی باریک تر معرفی کرد

جمعه 18 مهر 1393
لپ تاپ
اگر اخبار دنیای تکنولوژی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان نسل جدید چیپ های اینتل، موسوم به Core M هستید. سری Core M به سازندگان این امکان را می دهد تا لپتاپ هایی سبک تر و باریک تر را تولید نمایند.
به احتمال زیاد در تعطیلات کریسمس امسال شاهد نمونه هایی زیادی در بازار خواهیم بود که به این سری از پردازنده ها مجهز باشند، اما تا آن زمان لنوو را می توان یکی از پیشتازان دانست.
اولترابوک یوگا ۳ پرو که به تازگی توسط این شرکت چینی معرفی شده، در مقایسه با نسل قبلی ۱۴ درصد سبک تر است و ضخامت آن نیز ۱۷ درصد کاهش یافته است. این دستگاه ۱۳ اینچی تنها ۱.۱۹ کیلوگرم وزن دارد و در رده خود از جمله سبک ترین اولترابوک ها به شمار می ورد.
یوگا ۳ پرو به غیر از تغییرات ظاهری، تفاوت چندانی با مدل قبلی خود ندارد. این دستگاه همچنان از نمایشگری با رزولوشن ۳۲۰۰ × ۱۸۰۰ بهره می برد و هنوز هم قادر است با چرخی ۳۶۰ درجه، خود را در موقعیت هایی متفاوت در مقایسه با سایر اولترابوک ها قرار دهد.
به لطف مصرف کم پردازنده Core M، لنوو اعلام کرده است که اولترابوک جدیدش می تواند تا ۹ ساعت شارژ را در خود نگه دارد. هرچند Core M وزن کم و عمر باتری بالاتری را با خود به همراه می آورد، اما این پردازنده ممکن است تا حدودی عملکرد دستگاه را تحت تاثیر قرار دهد. به هر ترتیب سری M با ولتاژ بسیار پایین فعالیت می کند و طبیعی است که در مقایسه با پردازنده های ولتاژ استاندارد، قدرت کمتری داشته باشد.
اولترابوک یوگا ۳ پرو با قیمت پایه ۱۳۴۹ دلار از پایان ماه جاری به بازار عرضه خواهد شد.
در ادامه مطلب تصاویر بیشتری از این اولترابوک را می توانید مشاهده نمایید.




نظرات کاربران در مورد لنوو اولترابوک یوگا ۳ پرو را با وزن سبک تر و طراحی باریک تر معرفی کرد


* الزامی
* الزامی