ایسوس نسل جدید MeMo Pad 7 را معرفی کرد: بدنه‌ی نازک و نمایشگر واضح‌تر

چهارشنبه 12 شهریور 1393
تبلت
مطمئن بودیم که ایسوس در نمایشگاه IFA از نسل جدید تبلت‌هایش پرده‌برداری خواهد کرد. نسل جدید مموپد ۷ اینچی فقط به یک پردازنده‌ی بهتر مجهز نشده، بلکه طراحی و مشخصات فنی دیگرش نیز نسبت به نسل قبل پیشرفت‌های زیادی داشته است.
MeMo pad 7 جدید ایسوس به نسل جدیدی پردازنده‌ی ۶۴ بیتی اتم اینتل با چهار هسته‌ی 1.83 گیگاهرتزی مجهز شده است. همچنین علاوه بر طراحی جدید و زیبای بدنه رزولوشن نمایشگر به 1920 در 1080 پیکسل ارتقا یافته است که وضوح تصویر را تا 323 پیکسل در اینچ بالا می‌برد. سیستم عامل این تبلت آخرین نسخه‌ی اندروید کیت‌کت است. ضخامت بدنه به 8.3 میلی‌متر و وزن آن به لطف بدنه‌ی فایبرگلاس به 269 گرم کاهش یافته است.
حاشیه‌ی زیاد و نا متعارف نمایشگر در نسل قبل بهبود زیادی پیدا کرده و نازک‌تر شده است همچنین رم به کار رفته در این دستگاه دوبرابر نسل قبل یعنی ۲ گیگابایت شده است. حافظه‌ی داخلی از ۱۶ تا ۶۴ گیگابایت قابل سفارش است و امکان افزایش با کارت حافظه نیز وجود دارد. ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری به خریداران این دستگاه هدیه داده می‌شود همچنین ۲ دوربین ۵ مگاپیکسل در پشت و ۲ مگاپیکسل در جلو از دیگر مشخصات سخت افزاری این تبلت جدید ایسوس هستند.
حاشیه‌های MeMo Pad 7 2014 شباهت زیادی به لومیا ۱۵۲۰ دارد و کناره‌ی رنگی پشت آن شبیه درب کیف پولی است که البته باز نمی‌شود. در بخش نرم‌افزار از زبان طراحی ZenUI ایسوس استفاده شده است. قیمت این محصول برای بازار بریتانیا ۱۷۹ پوند در نظر گرفته شده که احتمالا در کشورهای دیگر متفاوت خواهد بود.



نظرات کاربران در مورد ایسوس نسل جدید MeMo Pad 7 را معرفی کرد: بدنه‌ی نازک و نمایشگر واضح‌تر


* الزامی
* الزامی