سامسونگ درایو بی سیم 1.5ترابایتی خود را معرفی کرد

چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393
کامپیوتر
سامسونگ و سی-گیت توانایی‌های خود را روی هم ریختند تا یک درایو بی سیم جدید بسازند
این درایو به شما اجازه می‌دهد همه اطلاعات خود را در آن ذخیره کنید و سپس آن‌ها ار به صورت بی سیم به موبایل یا کامپیوتر خود منتقل کنید.

تلاش‌های زیادی برای افزایش فضای ذخیره سازی شده است و از از بین آن‌ها می‌توان به فلش‌ها دوسر Usb-Micro Usb اشاره کرد. کارت حافظه از دیرباز بوده، فضای ذخیره سازی ابری هم در کنار همه این‌ها هست و البته دیتا-سنتر‌هایی چون یوتیوب هم که خاضعانه اطلاعات را به رایگان و البته نه بدون چشم داشت، برای ما یک جا جمع کرده اند و ما می‌توانیم هر وقت خواستیم از آن‌ها استفاده کنیم. اما همه راه‌هایی که نیاز به اینترنت داشته باشد به معنای هزینه بیشتر است، به همین خاطر روش‌های به اصلاح آف-لاین را بیشتر می‌پسندند (حداقل در کشور ما).
این درایور می‌تواند به صورت بی سیم اطلاعات را با گوشی اندرویدی 2.3+ شما به اشتراک بگذارد و یا می‌توانید از آن برای لپتاپ یا دسکتاپ (ویندوز یا os X) خود استفاده کنید. این درایو می‌توانید به شبکه بی سیم موجود وصل شود و حداکثر تا 5 دستگاه همزمان از آن استفاده کنند. علاوه بر همه این‌ها این دستگاه دارای باتری داخلی است که برای تغذیه نیروی مورد نیاز برای‌هارد استفاده می‌شود و هم می‌تواند دستگاه اندرویدی شما را شارژ هم بکند.
برای این روزها دیگر بدیهی است که چنین درایو‌هایی دارای پورت USB 3.0 باش. قیمت آن 179 دلار است و به زودی به صورت جهانی ارایه خواهد شد.
نظر شمت درباره آن چیست؟

نظرات کاربران در مورد سامسونگ درایو بی سیم 1.5ترابایتی خود را معرفی کرد


رهگذر
1393/05/05 14:55

هضم این تکنولوزی ها مشکله!!!!!!


* الزامی
* الزامی