آئودی در تلاشی رقابتی در حال کار بر روی قابلیت‌های کاربردی اتصال شبکه‌مانند خودروها به یکدیگر است

سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393
خودرو
کمپانی آلمانی آئودی با برگزاری یک رقابت اساسی میان چهار تیم که در چهار نقطه جهان مشغول به فعالیت هستند،
این چهار گروه به ترتیب در شهرهای بوستون، مکزیکو‌سیتی، برلین و سئول واقع شده‌اند و هرکدام نیز مشغول کار بر روی گسترش بخشی از این فناوری هستند.
به عنوان مثال گروه واقع در بوستون بر روی این موضوع متمرکز شده که چگونه می‌توان با استفاده از قابلیت پارک خودکار، فضای کمتری را نسبت به حالت معمولی اشغال کرد. گروه سئول نیز مشغول بررسی این موضوع است که چگونه می‌توان خودروها را تبدیل به دستگاه‌هایی تعاملی کرد تا مسافران بتوانند با استفاده از آن‌ها به انجام امور روزانه و اجتماعی خود بپردازند.
گروه مستقر در شهر برلین واقع در آلمان، سعی در پیدا‌کردن راهی دارد تا یک پل ارتباطی میان وسایط نقلیه شخصی و عمومی برای به اشتراک‌گذاشتن داده‌ها ایجاد نماید. و اما گروه آخر که در شهر مکزیکو‌سیتی واقع در کشور مکزیک مشغول کار  بر روی بررسی داده‌های حرکتی وسایل نقلیه هستند تا با ایجاد یک دیتاسنتر بزرگ، تمام داده‌های مربوط به خودروها را گردآوری نموده و در انتها نیز با ایجاد روش‌های هوشمندانه باعث کاهش ترافیک شوند.
آئودی به طور مستمر در وبلاگ مخصوصی که برای این موضوع راه اندازی کرده، اطلاعات جدید را منتشر می‌کند. هرکدام از چهار گروهی که به عنوان طرح منتخب برنده شود، مبلغ 140,000 دلار به عنوان جایزه دریافت خواهد نمود

آرش شیرخورشیدی 

نظرات کاربران در مورد آئودی در تلاشی رقابتی در حال کار بر روی قابلیت‌های کاربردی اتصال شبکه‌مانند خودروها به یکدیگر است


* الزامی
* الزامی
برگزیده ها