تصاویر گلکسی نوت 3 قرمز رنگ در وب‌سایت آرژانتینی سامسونگ منتشر شد

شنبه 9 آذر 1392
موبايل
در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی نسخه‌های جدید گلکسی نوت 3 داشته باشیم.
پس از آنکه گلکسی نوت 3 در رنگ‌های صورتی، سفید و مشکی به بازار عرضه گردید، شاخه‌ی آرژانتینی سامسونگ، دو نسخه‌ی دیگر از گلکسی نوت 3 را به بازار عرضه کرده است. تصاویر نسخه‌ی قرمز رنگ و رزطلایی گلکسی نوت 3 در وب‌سایت سامسونگ در کشور آرژانتین قرار گرفته است. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی نسخه‌های جدید گلکسی نوت 3 داشته باشیم.

این تصاویر شامل قاب پشتی و نمای جلوی گلکسی نوت 3 می‌شود. نسخه ی قرمز رنگ کاملا با این رنگ پوشش داده شده است در حالی که نسخه ی رزطلایی از یک بدنه‌ی سفید رنگ بهره‌ می‌برد و انتهای قلم S-Pen و حاشیه‌های این تلفن به رنگ طلایی آراسته شده‌اند.
سامسونگ قبلا نیز نسخه‌هایی از محصولات خود را در رنگ‌های مختلف به بازار عرضه کرده است. برای مثال قبلا سامسونگ گلکسی نوت 2، گلکسی S3 و گلکسی S4 را در نسخه‌های متفاوتی با رنگ‌های متنوع به بازار عرضه کرده است، از این‌رو مشاهده‌ی گلکسی نوت 3 در رنگ‌های مختلف دور از انتظار نیست. شاید برخی از کاربران که در انتظار ارائه‌ی این فبلت‌ در رنگ‌های متنوع‌تری بودند، از دیدن تصاویر گلکسی نوت 3 در دو رنگ جدید مایوس شده باشند، اما افزایش گزینه‌های انتخابی برای این فبلت خوشایند است. هنوز اطلاعی در مورد زمان و نحوه‌ی عرضه‌ی این فبلت‌های در رنگ‌های جدید خارج از کشور آرژانتین، سخنی به میان نیامده است.

حسین خلیلی صفا

نظرات کاربران در مورد تصاویر گلکسی نوت 3 قرمز رنگ در وب‌سایت آرژانتینی سامسونگ منتشر شد


* الزامی
* الزامی