نمایش درخشان LG G2 در بنچمارک های شارژ باتری

یک‌شنبه 17 شهریور 1392
موبايل
شرکت سخت کوش LG تمامی توان خود را در بازار اسمارت فون ها بکار گرفته است تا بتواند سهم قابل توجهی از این بازار رقابتی را بدست آورد
 این شرکت در راستای ارتقای سطح کیفی محصولات خود، اخیرا از مدل G2 رونمایی کرد که با توجه به ویژگی های خاص سخت افزاری و نرم افزاری خود توانست توجهات فراوانی را معطوف خود کند و در رده بندی بهترین اسمارت فون های وبسایت های مختلف جایگاهی شایسته را ازآن خود کرده است.
اما اکنون قصد داریم توانایی LG G2 را در زمینه میزان دوام شارژ باتری به چالش بکشیم تا ببینیم می تواند بخوبی از پس پردازنده قدرتمند و صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت خود برآید یا نه. در این آزمایش نسخه بین المللی G2 استفاده شده است که به باتری بزرگ ۳۰۰۰میلی آمپری مجهز شده است، در حالیکه در نسخه ای که در کره جنوبی عرضه می شود باتری کوچکتر ۲۶۱۰ میلی آمپری استفاده می گردد.
در این بخش می توانید نتایج بنچمارک باتری را در ۳ بخش مکالمه در شبکه ۳G ، وبگردی و پخش ودیو مشاهده بفرمایید.

همانطور که مشاهده فرمودید G2 ابتدا با قدرت خیره کننده ای در بنچمارک مکالمه ظاهر شد و با وجود ۱۰۰۰میلی آمپر حجم کمتر باتری نسبت به باتری غول آسای ۴۰۰۰ میلی آمپری Huawei Ascend Mate با کسب زمان ۲۵ ساعت تنها ۱۱ دقیقه از رقیب چینی خود زمان کمتری را بدست آورد و توانست فبلت بزرگ الترا Z سونی را نیز که در روزهای اخیر نتایج تست باتری آن  منتشر شد را کنار بزند. بدین ترتیب برای کاربرانی که در طول روز تعداد مکالمه های پرشماری دارند بدون شک G2 یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار می باشد.
پس از کسب نتیجه مطلوب در مرحله نخست، نوبت به بخش وبگردی رسید جایی که G2 قدرت واقعی خود را به رخ همگی کشید و با افتخار بر رده نخست تکیه زد. این محصول با کسب زمان ۱۱ ساعت و ۲۲ دقیقه ثابت کرد که یکی از بهترین گزینه های موجود برای وبگردی در بازار اسمارت فون می باشد.
اما پس از گذر ۲ مرحله خارق العاده و شگفت انگیر نوبت به مرحله سوم یعنی پخش ویدیو می رسد. در این بخش گرچه نتایج خیره کننده ۲ مرحله قبل تکرار نشد اما کماکان G2 با مدت زمان شارژ ۱۱:۵۱ ساعت و کسب رتبه یازدهم در رنکینگ گوشی ها، ثابت کرد که برای تماشای ویدیو و کلیپ های تصویری نیز انتخاب بسیار مطلوبی می باشد.
در نهایت پس از سپری کردن موفقیت آمیز ۳ مرحله نخست نوبت به مرحله نهایی یعنی ترکیبی از حالات مکالمه، وبگردی، ویدیو و زمان استندبای می رسد. در این مرحله نیز G2 موفق شد که با کسب امتیاز ۶۲ ساعت ثابت کند که توانایی های آن تنها منحصر به پردازنده، رم، صفحه نمایش، نرم افزار و… قدرتمند نمی شود و کاربران می توانند بر روی یک باتری بادوام نیز حساب ویژه ای باز کنند.

نظرات کاربران در مورد نمایش درخشان LG G2 در بنچمارک های شارژ باتری


مصطفی احمدی
1392/08/20 8:55

با سلام و سپاس از مطلب زیباتون من این گوشی رو دارم و به برند الجی هم علاقه مند. اما جدای از تعصب واقعا باتری بی نظیری داره.


* الزامی
* الزامی