رونمایی از تبلت 8.3 اینچی LG G Pad، کمی قبل از نمایشگاه IFA

یک‌شنبه 10 شهریور 1392
تبلت
بالاخره LG رسما تبلت G Pad 8.3 را رونمایی کرد.
پس از مدتها شایعات گوناگون در خصوص تبلت جدید ال جی و همچنین عرضه ویدیو و عکس های تبلیغاتی آن توسط این شرکت طی چند هفته گذشته، بالاخره LG رسما تبلت G Pad 8.3 را رونمایی کرد. این در حالی است که تنها چند روز تا شروع نمایشگاه IFA آلمان باقی مانده است.

این تبلت که دنبال کننده زبان طراحی اسمارت فون G2 این شرکت به نظر می رسد؛ اولین تبلت هشت اینچی است که توسط LG وارد بازار می شود. نمایشگر این تبلت از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی WUXGA بهره برده و فول اچ دی است. تراکم این نمایشگر ۱۶۳ پیکسل بر اینچ است.


از مشخصات فنی این دستگاه می توان به باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی، پردازنده چهار هسته ای ۱.۷ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۶۰۰، رم دو گیگابایتی و اندروید جیلی بیلی 4.2.2 اشاره کرد. و در کنار همه اینها باید اشاره کرد که این ابزار تنها ۸.۳۳ میلیمتر ضخامت داشته و ۳۳۸ گرم وزن دارد.


از نرم افزارهای اختصاصی آن هم می توان به QPair اشاره کرد که به شما اجازه می دهد تماس های تلفنی و پیامک های تلفن های مجهز به اندروید جیلی بیلی را مستقیما روی G Pad در اختیار داشته باشد. و همچنین اپلیکیشن QSlide امکان اجرای همزمان سه برنامه را روی صفحه در کنار هم فراهم می آورد. 


قابلیت KnockOn این تبلت هم برای فراخوانی فوری آن پیش بینی شده و تنها با دو بار تپ کردن روی نمایشگر، جی پد آماده کار می شود.


G Pad 8.3 قرار است از فصل چهارم ۲۰۱۳ وارد بازار شود و در دو رنگ سفید و مشکی با ظرفیت ۱۶ گیگابایت عرضه خواهد شد. اگر چه ال جی هنوز چیزی در خصوص قیمت این سوگلی جدید بر زبان نیاورده است.

نظرات کاربران در مورد رونمایی از تبلت 8.3 اینچی LG G Pad، کمی قبل از نمایشگاه IFA


* الزامی
* الزامی