با امکانات نرم افزاری LG G2 آشنا شوید

پنج‌شنبه 17 مرداد 1392
موبايل
تلفن LG G2 تنها از نظر سخت افزاری نسبت به رقبای فعلی خود قوی‌تر نیست، این تلفن دارای امکانات نرم افزاری بعضا نوآورانه‌ایی است که...

تلفن LG G2 تنها از نظر سخت افزاری نسبت به رقبای فعلی خود قویتر نیست، این تلفن دارای امکانات نرم افزاری بعضا نوآورانهایی است که وقتی در کنار سخت افزار قدرتمند و طراحی جدید آن قرار میگیرد بر جذابیت آن افزوده و آن را به ابزاری کارآمدتر بدل میکند.

ال جی بهینه سازیهای بسیاری را در نرم افزار اندروید ایجاد کرده است که در ادامه به توضیح مختصر مهمترین آنها میپردازیم:

Plug & Pop: این قابلیت بصورت خودکار وقتی هدفون یا کابل USB را به تلفن متصل میکنید، نرم افزارهای مرتبط با آنها را پیشنهاد میدهد. مثلا وقتی هدفون را متصل میکنید نرم افزار موزیک یا اپلیکیشنهای مرتبط با هدفون بر روی صفحه لیست میشوند.

Slide Aside: برای بستن برنامهها تنها کافی است سه انگشت خود را برروی صفحه بکشید تا کنار زده شود.

KnockOn: این قابلیت جدید نیست، اما فوق العاده کارآمد است. به کمک آن نیازی به فشار دادن دکمه فیزیکی پاور دستگاه نیست و در عوض تنها کافی است وقتی تلفن در حال استندبای است دو بار صفحه نمایشگر را لمس نمایید تا دستگاه روشن شود.

Answer Me: از طریق آن قادر خواهید بود، در زمان دریافت تماس جدید، بدون نیاز به فشار دادن دکمهای و با حرکت تلفن به سمت گوش خود، تماس را برقرار نموده و شروع به صحبت کنید.

QuickRemote: به کمک فرستنده IR امکان کنترل لوازم صوتی و تصویری مختلف از جمله تلویزیون، سینمای خانگی، پخش کننده چند رسانهای، کولر گازی و غیره را یکجا در اختیار خواهید داشت.

Guest Mode: حالت مهمان، امکان تعریف سطحهای مختلف دسترسی را میسر میکند. مثلا وقتی تلفن خود را در اختیار دوست یا میهمان یا حتی فرزند خود قرار میدهید دسترسی آنها به اطلاعات خصوصی از پیش تعریف شده شما محدود میشود.


نویسنده:  رضا نقش بند

نظرات کاربران در مورد با امکانات نرم افزاری LG G2 آشنا شوید


* الزامی
* الزامی