لپ تاپ جدید MSI Gaming ، نازک ترین و سبک ترین ۱۷ اینچی در جهان

سه‌شنبه 15 مرداد 1392
لپ تاپ
این شرکت با عرضه آخرین مدل لپ تاپ های Gaming خود با نام GS70 برای سایر محصولات بازار و بنچمارک های آنها خط و نشان کشیده است
شرکت MSI از دیرباز با لپ تاپ های سری بازی (Gaming) خود توانسته که در میان دنیای پرجمعیت بازی خورها موقعیت بسیار مناسبی را بدست آورد. اکنون این شرکت با عرضه آخرین مدل لپ تاپ های Gaming خود با نام GS70 برای سایر محصولات بازار و بنچمارک های آنها خط و نشان کشیده است. طبق ادعای MSI محصول جدید با افتخار عنوان “نازک ترین و سبک ترین نوت بوک مخصوص بازی در جهان” را به خود اختصاص داده است.
در مدل جدید علاوه بر اندازه و وزن فوق العاده، با صفحه نمایشی ۱۷ اینچی روبرو می شویم که این محصول را برای بازی خورهایی که مدام قصد جابجایی دارند تبدیل به یک انتخاب ایده آل کرده و هدف از ارائه آن تا حدودی با اهداف اولترابوک ها برابری می کند.
از مشخصات ظاهری که بگذریم به درون آن می رسیم جایی که آخرین نسل از پردازنده های سری چهارم Intel Core i7 قلب تپنده ای را برای آن رقم زده است. علاوه بر آن کارت گرافیکی بسیار قدرتمند NVIDIA GeForce GTX 765M به همراه ۱۶GB رم، ۴ عدد پورت USB3.0 ، دوربین ۷۲۰p اچ دی، Killer DoubleShot NIC، صفحه نمایش تمام اچ دی با قابلیت ضد انعکاس نور، سیستم اسپیکر ۲.۱ و صفحه کلید استیل با نورپردازی دکمه ها سایر مشخصات این محصول قدرتمند می باشند.
اما این همه ماجرا نیست. نکته جالب توجه در محصول جدید در همان شعار MSI نهفته است که در ابتدا اشاره شد. ضخامت این محصول کمتر از ۱ اینچ (۲.۵ سانتیمتر) و وزن آن ۵.۷ پوند (۲.۶ کیلوگرم) می باشند که برای یک لپ تاپ Gaming با اندازه صفحه نمایش ۱۷ اینچ، بسیار ایده آل و جالب توجه می باشد. همچنین قیمت آن در مدل پایه ۱۸۰۰ دلار برآورد شده است.

نظرات کاربران در مورد لپ تاپ جدید MSI Gaming ، نازک ترین و سبک ترین ۱۷ اینچی در جهان


* الزامی
* الزامی