موبایل کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان در آمریکا توسط گلکسی اس 3 و نوت 2

پنج‌شنبه 10 مرداد 1392
موبايل
گلکسی اس سوم و نوت دو سامسونگ موفق شدند صدر جدول رتبه بندی میزان رضایت مندی مشتریان آمریکایی از اسمارت فون ها را از آن خود کنند و این گونه آیفون را پشت سر بگذارند.

طبق آمار منتشره توسط موسسه American Consumer Satisfaction Index ، سامسونگ که سال گذشته جای چندان مناسبی در این جدول نداشت، امسال توانست با پشت سر گذاردن اپل، جایگاه نخست را از آن خود کند.


همان طور که می بینید، در رتبه بندی امسال، گلکسی اس سوم و نوت دوم با کسب ۸۴ امتیاز (۰ تا ۱۰۰) صدرنشین شده اند و آیفون 5 به همراه آیفون 4S با به دست آوردن ۸۲ امتیاز در جایگاه بعدی قرار دارند. پس از آنها هم آیفون 4 اپل با ۸۱ امتیاز ایستاده است. جالب اینجا است که در میان ۱۰ تلفن هوشمند این لیست، ال جی و نوکیا جایی ندارند و رتبه های بعدی به موتورولا و بلک بری تعلق دارد.


دیوید وان آمبروگ مدیر ACSI می گوید: «به نظر می رسد S III برای سامسونگ یک بازی-ساز واقعی بوده، در حالی که iPhone 5 از عهده چنین وظیفه ای برای اپل بر نیامده است.»


و البته به نظر می رسد وی چندان هم اشتباه نکرده باشد. در مقایسه گلکسی اس دوم با اس سوم می بینید که تنها طی یک سال، بهبودهای بزرگی حاصل شد و مزیت های فراوانی به اسمارت فون پرچمدار سامسونگ اضافه گردید (به ویژه از نظر نرم افزاری). 


و درباره فبلت نوت دو هم باید گفت که یکی از معدود اسمارت فون های عظیم الجثه بازار است که ارزش توجه را دارد و البته به مدد S Pen قابلیت های فراوانی هم به آن اضافه گردیده است. و همین ها توانسته جایگاه دوم را برای این محصول محفوظ نگه دارد. 


شاید جالب باشد نگاهی هم به امتیازات ۲۰۱۲ این رتبه بندی  داشته باشیم: سال گذشته اپل با کسب ۸۳ امتیاز صدر نشین بود  و با فاصله زیادی از آن، اچ تی سی، ال جی و نوکیا با ۷۵ امتیاز ایستاده بودند. این در حالی است که سامسونگ تنها با کسب ۷۱ امتیاز، جایگاه چندان مناسبی در این میان نداشت

نظرات کاربران در مورد موبایل کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان در آمریکا توسط گلکسی اس 3 و نوت 2


* الزامی
* الزامی