گوگل و معرفی رسمی نسل دوم نکسوس ۷ به همراه اندروید ۴.۳: بیشترین تراکم پیکسل در بین تبلت ها

چهارشنبه 2 مرداد 1392
تبلت
امشب ساندار پیچای با لباس آبی آسمانی اش روی صحنه آمد تا جدیدترین دسری را که گوگل برای کاربران موبایل آماده کرده نشان دهد.

«کاهش وزن به میزان ۵۰ گرم٬ کاهش ضخامت به میزان ۱.۸ میلیمتر٬ کاهش حاشیه های نمایشگر به میزان ۲.۷۵ میلیمتر٬ افزایش کیفیت نمایشگر به ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل که معادل ۳۲۳ پیکسل در هر اینچ است٬ اضافه شدن دوربین عقب ۵ مگاپیکسلی٬ افزایش رم به ۲ گیگابایت٬ استفاده از پردازنده کوالکام اسنپدرگون S4 پرو٬ خروجی ٬HDMI امکان شارژ بی سیم و سر انجام اندروید ۴.۳.»


قدرت پردازنده ۱.۸ برابر افزایش یافته و گرافیک نیز ۴ برابر قوی تر شده. قاعدتا افزایش رم به دو برابر نسل قبل هم به روان اجرا شدن سیستم عامل کمک می کند. ولی شاید مهمترین نکته حفظ اصالت طراحی محصول باشد که علاقمندان زیادی را در نسل اول به نکسوس ۷ جلب کرد. ۱۰ ساعت وبگردی و ۹ ساعت تماشای ویدیوهای HD حاصل باتری قوی این دستگاه هستند. البته نباید نقش اندروید ۴.۳ را نیز نادیده گرفت.




اندروید ۴.۳ اولین بار بر روی نکسوس ۷ جدید ارائه می شود. امکان استفاده برای چند کاربرد با پروفایل های محدود از جمله ویژگی های نسخه جدید اندروید است. اگر به خاطر داشته باشید پروفایل چندگانه با اندروید ۴.۲ معرفی شد ولی حالا پروفایل هایی با سطح دسترسی محدود هم اضافه شده اند.


ویژگی Bluetooth SMART نیز اینجا است و به کاهش مصرف انرژی و بهینه سازی باتری دستگاه های مجهز به آن کمک می کند. از دیگر قابلیت های اضافه شده به اندروید می توان پشتیبانی از OpenGl Es 3.0 اشاره کرد.


عرضه اندروید ۴.۳ به صورت OTA از امروز آغاز می شود و دارندگان دستگاه های نکسوسی می توانند از آن استفاده نمایند. البته اندروید ۴.۳ برای برخی دستگاه های نکسوسی قدیمی ارائه نخواهد شد. دارندگان نکسوس ٬۴ نکسوس ٬۱۰ نکسوس ۷ اول، و گلکسی نکسوس می توانند از دریافت اندروید ۴.۳ مطمئن باشند.


قیمت نکسوس ۷ از ۲۲۹ دلار برای مدل وای فای ۱۶ گیگابایتی شروع می شود. مدل ۳۲ گیگابایتی وای فای ۲۶۹ دلار و مدل سیم کارت خور 4G LTE نیز ۳۴۹ دلار قیمت خواهند داشت.

نظرات کاربران در مورد گوگل و معرفی رسمی نسل دوم نکسوس ۷ به همراه اندروید ۴.۳: بیشترین تراکم پیکسل در بین تبلت ها


مهرداد
1392/06/18 15:59

سلام کی وارد بازار ایران میشه لطفا اگر اطلاع دارید به ماهم اطلاع بدید ممنون


* الزامی
* الزامی