ال جی با G2 بدنبال سهم بیشتری از بازار اسمارتفونهاست

سه‌شنبه 25 تیر 1392
موبايل
شرکت ال جی معتقد است که آنها برگ برنده ای برای رقابت در بازار اسمارت فون ها با نام G2 دارند. در واقع این اسمارت فون می تواند یکی از موثرترین و با ابهت ترین دستگاه سال لقب بگیرد.

شرکت ال جی معتقد است که آنها برگ برنده ای برای رقابت در بازار اسمارت فون ها با نام G2 دارند. در واقع این اسمارت فون می تواند یکی از موثرترین و با ابهت ترین دستگاه سال لقب بگیرد. براساس آخرین اطلاعات بدست آمده صفحه نمایش این اسمارت فون ۵.۲ اینچی فول اچ دی، پردازنده آن ۲.۳ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۸۰۰ و رم آن ۲ گیگابایتی است. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نیز در پشت دستگاه قرار دارد.

ال جی در سه ماهه گذشته حدود ۱۰ میلیون اسمارت فون در سرتاسر دنیا فروخته است. یکی از مدیران اجرایی این کمپانی اعتقاد دارد که G2 می تواند به فروش خوبی دست یابد و آمار فروش این شرکت در نیمه دوم سال جاری را بطرز فوق العاده ای افزایش دهد.

درحالیکه نگرانی های قبلی ما عمدتا در ارتباط با سخت افزار و تجربه کاربری بوده است، همراه با G2، ما بیشتر تمرکز خود را برروی طراحی و ارزش نام تجاری آن قرار داده ایم. سری G تبدیل به یک نام تجاری ارزشمند درون شرکت ما شده، البته به همراه شهرت و به رسمیت شناخته شدن در سرتاسر جهان.

براساس تصاویر و اطلاعات بدست آمده، طراحی این اسمارت فون تا حدودی با سری قبلی محصولات این شرکت متفاوت است و در جلو دستگاه دکمه فیزیکی قرار ندارد. دکمه هوم و کلیدهای تنظیم صدا به پشت اسمارت فون منتقل شده اند. انتظار می رود که این محصول شرکت ال جی در تاریخ ۷ آگوست رونمایی شود. به نظر شما این محصول ال جی توان رقابت با محصولات سامسونگ  و اپل را دارد؟

نظرات کاربران در مورد ال جی با G2 بدنبال سهم بیشتری از بازار اسمارتفونهاست


* الزامی
* الزامی