عکس‌های جدید سامسونگ گلکسی A53 5G چهار دوربین پشتی و یک سلفی را تایید می‌کند

جمعه 1 بهمن 1400
موبايل
عکس های جدیدی از قطعات تشکیل دهنده گوشی گلکسی A53 5G منتشر شد
سامسونگ گلکسی A53 5G از طراحی برآمدگی دوربین Galaxy A52  برای دوربین چهارگانه در پشت خود استفاده مجدد خواهد کرد. این موضوع در رندرهای گمانه‌زنی سال گذشته دیده می‌شد، اما اکنون ما تأیید واقعی را از عکس‌های  قاب و پنل پشتی A53 5G که توسط 91Mobilies به اشتراک گذاشته شده است، داریم.
پانل سیاه به نظر می رسد، اگرچه ممکن است قبل از نقاشی باشد. در هر صورت، مشکی در کنار سفید، آبی روشن و نارنجی یکی از گزینه های رنگی شایع برای این مدل است. این پالت رنگی برای سایر گوشی‌های Ax3 از جمله گلکسی A13 5G و A33 5G نیز استفاده خواهد شد.
در مورد دوربین ها، علیرغم اینکه TENAA تنها سه ماژول را لیست کرده است، در واقع دارای چهار ماژول خواهد بود. انتظار می‌رود دوربین اصلی همان وضوح 64 مگاپیکسل مدل‌های A52 را داشته باشد، اما دوربین اولترا واید ممکن است به 32 مگاپیکسل ارتقا یابد (از 12 مگاپیکسل).
ما در مشخصات TENAA  را زیاد مورد تایید  قرار نمی‌دهیم، هرچند، آن‌ها دو دوربین سلفی را نیز فهرست کرده‌اند، و ما هیچ مدرکی از آن را ندیده‌ایم، حتی در عکس‌های خود TENAA از گوشی. و اگر به عکس قاب میانی گوشی نگاه کنید، تنها یک سوراخ پانچ در مرکز برای دوربین سلفی وجود دارد.
سامسونگ گلکسی A53 5G از دو چیپست مختلف استفاده خواهد کرد که انتظار می رود یکی از آنها Exynos 1200 باشد. توجه داشته باشید که A53 4G وجود نخواهد داشت، دو تراشه مختلف هر دو واحدهای 5G را تامین می کنند. به غیر از آن، آنها باید سخت افزار یکسانی را به اشتراک بگذارند.
انتظار می‌رود A53 در سه ماهه اول سال جاری و احتمالاً در کنار سایر مدل‌های Ax3 معرفی شود.


خرید گوشی با بهترین قیمت در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد عکس‌های جدید سامسونگ گلکسی A53 5G چهار دوربین پشتی و یک سلفی را تایید می‌کند


* الزامی
* الزامی