تصاویر زنده OPPO Find X5 Pro منتشر شد و مشخصات کلیدی آن فاش شد

دوشنبه 27 دی 1400
موبايل
انتظار می رود OPPO Find X5 Pro تا ماه مارس در بازارهای جهانی به صورت رسمی عرضه شود
انتظار می رود OPPO Find X5 Pro تا ماه مارس در بازارهای جهانی به صورت رسمی عرضه شود. مدل های دیگری مانند Find X5 و Find X5 Lite نیز احتمالاً با مدل Pro رسمی می شوند. درز جدیدی که در Coolapk (از طریق) منتشر شده است، تصاویر زنده Find X5 Pro را دارد. این نشت همچنین مشخصات کلیدی دستگاه را فاش کرده است.
تصاویری که در سایت چینی منتشر شده است، نمای جلو و عقب دستگاه را نشان می دهد. با این حال، تصاویر قسمت های بالا و پایین گوشی را نشان نمی دهند. شماره مدل CPH2305 ذکر شده در دستگاه نشان می دهد که تصاویر متعلق به نوع جهانی آن هستند. این شماره مدل قبلاً در گواهینامه مخابرات اندونزی و TKDN در دسامبر 2021 مشاهده شده است.
از نظر طراحی، Find X5 Pro دارای یک صفحه نمایش لبه خمیده در جلو است که ظاهراً دارای یک سوراخ پانچ در موقعیت بالا وسط است. قسمت پشتی دستگاه دارای یک ماژول دوربین نامنظم است که متن "powered by MariSilicion" درون آن قرار دارد. گوشه سمت راست پشت گوشی دارای مارک OPPO و Hasselblad است.
سال گذشته، OnePlus با Hasselblad همکاری کرد تا تجربه عکاسی بهینه را در سری OnePlus 9 ارائه دهد. OnePlus تا اواسط سال 2021 با OPPO ادغام شد. از این رو، به نظر می رسد که پرچمداران آینده OPPO ممکن است دارای نام تجاری Hasselblad نیز باشند.

مشخصات OPPO Find X5 Pro (شایعه شده)
فاش شده نشان می دهد که OPPO Find X5 Pro دارای صفحه نمایش AMOLED LTPO 2.0 است که وضوح 2K و نرخ به روز رسانی 120 هرتز را ارائه می دهد. دارای دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 است. تنظیمات دوربین پشتی آن دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 با پشتیبانی از OIS است. این دوربین با یک لنز ثانویه 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 و یک دوربین ثانویه 13 مگاپیکسلی سامسونگ S5K3M5 همراه شده است.
چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در زیر کاپوت Find X5 Pro وجود دارد. این دستگاه از شارژ سریع 80 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند. این دستگاه با 12 گیگابایت رم، 3 گیگابایت رم مجازی، 256 گیگابایت حافظه داخلی و ColorOS 12.1 عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران در مورد تصاویر زنده OPPO Find X5 Pro منتشر شد و مشخصات کلیدی آن فاش شد


* الزامی
* الزامی