گوشی جدید Galaxy A03 سامسونگ معرفی شد

شنبه 6 آذر 1400
موبايل
Galaxy A03s سه ماه پیش معرفی شد و Galaxy A03 Core هم هفته پیش معرفی شده بود و حالا نوبت به Galaxy A03 استاندارد رسیده است.
Galaxy A03s سه ماه پیش معرفی شد و Galaxy A03 Core هم هفته پیش معرفی شده بود و حالا نوبت به Galaxy A03 استاندارد رسیده است. این دستگاه جانشین A02 معرفی شده در دی ماه گذشته است.
Galaxy A03 از یک نمایشگر 6.5 اینچی HD با طراحی بریدگی نمایشگر V شکل برای تعبیه دوربین سلفی استفاده می کند. در بخش پشتی دستگاه یک سیستم دوربین دوگانه قرار گرفته که از یک دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی و یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. این ارتقای قابل ملاحظه ای نسبت به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی اصلی A02 محسوب می شود.
قلب تپنده Galaxy A03 یک پردازنده هشت هسته ای قرار گرفته که از دو هسته با حداکثر سرعت کلاک 1.6 تشکیل شده است. سامسونگ نسخه اندروید نصب شده در این دستگاه را مشخص نکرده ولی گفته شده که این دستگاه در سه کانفیگ 3/32، 4/64 و 4/128 گیگابایتی عرضه خواهد شد.
در ضمن Galaxy A03 از Dolby Atmos پشتیبانی می کند و تامین انرژی آن هم بر عهده یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و در رنگ های مشکی، آبی و قرمز عرضه می شود.
سامسونگ هنوز اطلاعاتی پیرامون قیمت و تاریخ عرضه دقیق این محصول در دسترسمان قرار نداده ولی انتظار می رود تا هفته های آینده اطلاعات بیشتری پیرامون این دستگاه به دست بیاوریم.


مشاهده لیست قیمت به روز انواع گوشی در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد گوشی جدید Galaxy A03 سامسونگ معرفی شد


* الزامی
* الزامی