تصاویری از Poco M4 Pro 5G منتشر شد؛ Redmi Note 11 با نامی جدید

پنج‌شنبه 13 آبان 1400
موبايل
سه شنبه هفته آینده Poco M4 Pro به بازار معرفی خواهد شد و طبق اخباری که به تازگی به دستمان رسیده، احتمالا همان Redmi Note 11 قدیمی را خواهیم دید!
سه شنبه هفته آینده Poco M4 Pro به بازار معرفی خواهد شد و طبق اخباری که به تازگی به دستمان رسیده، احتمالا همان Redmi Note 11 قدیمی را خواهیم دید! تایید کننده این اخبار و شایعات، گزارشی است که توسط ThePixel.vn منتشر شده که رندرهای جدید و جزئیات کلی پیرامون این دستگاه را افشا می کند.
در گزارش منتشر شده آمده که M4 Pro یک نمایشگر 6.6 اینچی LCD با حفره نمایشگر و نرخ ریفرش 90 هرتزی دارد که کاملا شبیه به Redmi Note 11 است. ساختمان دوربین پشتی این دستگاه اما بزرگتر شده و عبارت “Poco” با فونت نسبتا بزرگی در کنار دوربین ها حک شده است. اجزای تشکیل دهنده ساختمان دوربین هم با چیزی که در Redmi Note 11 تعبیه شده بود، برابر است. این یعنی یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی در این محصول قرار خواهد گرفت.
همچنین گفته شده که چیپست بکار رفته در Poco M4 Pro، Dimensity 810 5G خواهد بود که اینبار با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. تامین انرژی دستگاه نیز بر عهده یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که می تواند از توان شارژ 33 واتی پشتیبانی کند. از نظر نرم افزاری هم اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 در این محصول نصب شده است.
 

نظرات کاربران در مورد تصاویری از Poco M4 Pro 5G منتشر شد؛ Redmi Note 11 با نامی جدید


* الزامی
* الزامی