نسخه اختصاصی Honor Code برای Honor 50 و Honor 50 Pro منتشر شد.

چهارشنبه 10 شهریور 1400
موبايل
سری پرچمداران Honor 50 حدود دو ماه پیش معرفی شد و ده روز بعد از معرفی هم به صورت جهانی عرضه شد. نسخه استاندارد این سری با نام Honor 50 و Honor 50 Pro در چهار رنگ عرضه شدند
سری پرچمداران Honor 50 حدود دو ماه پیش معرفی شد و ده روز بعد از معرفی هم به صورت جهانی عرضه شد. نسخه استاندارد این سری با نام Honor 50 و Honor 50 Pro در چهار رنگ عرضه شدند ولی حالا پنجمین رنگ هم برای این محصول در تعداد محدود عرضه شده که Honor Code نام دارد.
طرح بخش پشتی این محصول به گونه ایست که حروف کلمه HONOR به صورت تصادفی در آن نقش بسته اند. رنگ پس زمینه پنل پشتی و حروف چاپی آن هم بسته به زاویه نور تغییر می کند و این زیبایی خاصی به دستگاه اضافه کرده است. بدیهی است که یک تصویر زمینه هم برای محصول ارائه شده که با پنل پشتی همخوانی دارد.
لازم به ذکر است که این نسخه های معدود با قیمتی یکسان با نسخه های دیگر عرضه می شود. این یعنی نسخه استاندارد Honor 50 برچسب قیمت 2700 یوانی دارد و Honor 50 Pro هم برچسب قیمت 3700 یوانی دارد. فعلا کاربران متقاضی فقط می توانند نام خود را ثبت کنند. زیرا عرضه رسمی از 12 شهریور آغاز می شود.
لازم به ذکر است که فقط 1500 نسخه از هر کدام از Honor Code ها تولید شده است. در ضمن یک کیس محافظ سازگار با طرح پشتی هم در کنار دستگاه عرضه می شود و اگر بخواهید نسخه Pro را خریداری کنید، یک هدفون هم هدیه خواهید گرفت. همچنین لازم به ذکر است که این رنگ جدید برای Honor 50 SE ارائه نخواهد شد.

مشاهده بهترین قیمت گوشی در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد نسخه اختصاصی Honor Code برای Honor 50 و Honor 50 Pro منتشر شد.


* الزامی
* الزامی