OnePlus و OnePlus 9 Pro برای T-Mobile عرضه خواهند شد.

جمعه 1 اسفند 1399
موبايل
با اینکه شرکت OnePlus راجع به گوشی های آتی خود بی سروصدا کار کرده، ولی اخبار و شایعات زیادی راجعه به این دستگاه ها در فضای مجازی منتشر شده است.
 جدیدترین خبر هم از طرف Max Weinbach منتشر شده که در افشای حقایق و اخبار پیرامون Galaxy S20 سامسونگ، سابقه درخشانی دارد.
اینطور که پیداست، شرکت خدمات موبایل T-Mobile قرار است دوگانه OnePlus 9 را تحت شبکه خود عرضه کند. انتظار می رود که OnePlus 9 Pro حافظه رم 12 گیگابایتی داشته باشد. از این رو می توان پیشبینی کرد که نسخه پرو حافظه داخلی 256 گیگابایتی داشته باشد.
بر اساس اخبار و شایعات اخیر پیرامون این دستگاه ها، OnePlus 9 Pro احتمالا باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که با توان 65 واتی شارژ می شود. در ضمن اخباری راجع به عرضه نسخه لایت هم وجود دارد که البته در خب روز دوشنبه چیزی راجع به آن نوشته نشده بود.
حداقل دو مدل از این خانواده مجهز به چیپست اسنپدراگون 888 خواهند بود و همچنین گفته می شود که نسخه استاندارد نمایشگر تخت 6.55 اینچی با رزولیشن FHD+ خواهد داشت و نسخه پرو هم مجهز به یک پنل خمیده 6.78 اینچی با رزولیشن QHD+ خواهد بود. البته زاویه خمیدگی این پنل احتمالا به اندازه OnePlus 8 Pro نخواهد بود.
همانطور که از تصاویر از پیش منتشر شده مشخص است، احتمالا دوربین های OnePlus 9 Pro با همکاری شرکت Hasselblad ساخته و تنظیم شده است. گفته می شود که این سری از گوشی های جدید بهار سال آینده روانه بازار خواهد شد.


مشاهده لیست قیمت به روز انواع گوشی موبایل در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد OnePlus و OnePlus 9 Pro برای T-Mobile عرضه خواهند شد.


* الزامی
* الزامی