قیمت و عمر باتری Galaxy Buds Pro فاش شد

جمعه 5 دی 1399
گجت ها
انتظار می رود که سامسونگ تا ماه آینده در کنار Galaxy S21 از Galaxy Buds Pro رونمایی خواهد کرد.
انتظار می رود که سامسونگ تا ماه آینده در کنار Galaxy S21 از Galaxy Buds Pro رونمایی خواهد کرد. البته این شرکت هنوز هیچ اطلاعاتی راجع به این هدفون های کاملا بیسیم منتشر نکرده، ولی ویژگی اصلی آن ها چند روز پیش فاش شد و همچنین مشخص شد که Buds Pro در اروپا 229 یورو خواهد بود. حالا کاربری در توییتر هم فاش کرده که هندزفری های Galaxy Buds Pro در آمریکا با قیمت 199 دلار به فروش خواهد رسید.
تصاویر فاش شده همچنین نشان می دهد که هر گوشی اسپیکری 2 طرفه دارد و روی هر کدام 3 میکروفون تعبیه شده است. Buds Pro مقاومت در برابر آب IPX7 دارد و از قابلیت ضد نویز هم بهره می برد.
عکس های منتشر شده اطلاعاتی راجع به گنجایش باتری را فاش نمی کنند، ولی اعلام می کنند که این هندزفری های TWS هشت ساعت عمر باتری برای موسیقی و 4.5 ساعت برقراری تماس را ارائه خواهند داد. وقتی این مقدار با کیس شارژر ترکیب می شود، به ترتیب 28 و 15 ساعت عمر باتری را دریافت خواهید کرد.
Galaxy Buds Pro از یک ووفر 11 میلی متری و توییتر 6.5 میلی متری استفاده می کند. این هندزفری از قابلیت Ambient Sound، حالت Conversation Mode و Spatial Audio پشتیبانی می کند. این تصویر از یک ویجت مخصوص این هندزفری هم رونمایی کرده ولی هنوز به طور دقیق مشخص نیست که چه کاری می کند.
هندزفری کاملا بیسیم Galaxy Buds Pro در رنگ های نقره ای، بنفش و مشکی عرضه خواهد شد ولی گفته می شود که سامسونگ مدتی بود رنگ های بعدی این هندزفری را عرضه خواهد کرد.

نظرات کاربران در مورد قیمت و عمر باتری Galaxy Buds Pro فاش شد


* الزامی
* الزامی