سامسونگ خبر از معرفی سری Galaxy F داد!

دوشنبه 31 شهریور 1399
موبايل
اوایل این هفته بود که متوجه شدیم سامسونگ قصد دارد Galaxy E متمرکز بر قابلیت های تصویر برداری را در کشور هند معرفی کند.
اوایل این هفته بود که متوجه شدیم سامسونگ قصد دارد Galaxy E متمرکز بر قابلیت های تصویر برداری را در کشور هند معرفی کند. حالا امروز این غول تکنولوژی کره ای با انتشار پستی در توییتر و عنوان "Galaxy F جدید قطعا تاثیر خوبی رویتان خواهد گذاشت. منتظر اخبار مهمی باشید"، معرفی سری اسمارت فون های جدیدی را به صورت رسمی تایید کرد.
البته سامسونگ هیچ جزئیاتی دیگری راجع به سری جدید Galaxy F فاش نکرده ولی شایعات حاکی از آن است که Galaxy F41 اولین اسمارت فونی خواهد بود که روانه بازار ها خواهد شد.
صفحه ای منسوب به Galaxy F41 در وبسایت رسمی سامسونگ در کشور هند ایجاد شده که دستگاهی با شماره مدل SM-F415F را نشان می دهد. دفترچه راهنمای این دستگاه هم، نمایشگری را با بریدگی قطره ای شکل را نشان می دهد.
در بخش پشتی، این دستگاه یک اسکنر اثر انگشت فیزیکی خواهد داشت که در کنار ساختمان دوربین سه گانه ای تعبیه شده که شامل یک دوربین عریض و یک دوربین فوق عریض می شود. نوع دوربین سوم هنوز مشخص نشده است.
Galaxy F41 در بنچمارک Geekbench هم دیده شده و مشخص شده که چیپست Exynos 9611 و رم 6 گیگابایتی از جمله مشخصات فنی آن است. برخی معتقدند که این دستگاه نسخه تغییر نام یافته Galaxy M31 با حافظه های متنوع و رنگ های جدید است. اما این نکته لازم به ذکر است که M31 در بخش پشتی چهار لنز دوربین داشت ولی F41 از سه لنز دوربین استفاده می کند. احتمالا در روزهای آینده خبرهای بیشتری راجع به این دستگاه به دستمان خواهد رسید.



مشاهده بهترین قیمت گوشی در بازار ایران

نظرات کاربران در مورد سامسونگ خبر از معرفی سری Galaxy F داد!


* الزامی
* الزامی